Pielea perfectă cu noua gamă Gerovital H3 Derma+

 Pentru pielea mea sensibila am folosit in ultima vreme gama de produse de ingrijire Gerovital H3 Derma+ Sun cu tehnologia revoluționară – PHYSABLOCK. 

🍉 produsele sunt ideale pentru vara, cand expunerea la soare este foarte greu de evitat 

🍉 ideale pentru pielea sensibila, care au nevoie de ingrijire speciala 

🍉 tehnologie anti-age cu rezultate apreciate de mai bine de 50 de ani


Eu am luat produsele din magazinul Farmec din ElectroPutere Mall Craiova, unde ma simt mereu excelent. Asta pentru ca mereu consultantul ma ajuta sa aleg produsele potrivite pentru mine si niciodata nu plec decat cu ce am comandat, ci si cu mostre atent alese pentru mine. In plus, la ultima vizita mi-am activat si cardul de fidelitate de care nu stiam. 😍

💞 Preferata mea din ultima vreme: emulsia hidratanta matifianta Gerovital H3 Derma+. Pentru tenul meu gras a facut cu adevarat minuni. Dupa aplicare, pielea ramane hidratata, moale si catifelata, fara a avea exces de sebum. Este un aliat de incredere pentru tenurile ce ”lucesc” mai mereu, avand o combinatie de patru ingrediente active: sebarylul, dioxidul de titan, aquaxylul si soothexul. Se poate comanda de pe site aici.


💞 Laptele pentru protectie solara cu SPF 30 Gerovital H3 Derma+ Sun ofera protectie ridicata impotriva radiatiilor UVA + UVB + VL + IR, previne petele pigmentare si intolerantele solare, are o textura usoara, non-grasa si este rezistent la apa. 

💞 Samponul detoxifiant cu carbune Gerovital H3 Derma+ inlătura impuritatile, intareste parul si imbunatateste textura firului prin biocapigenul si procapilul, care potenteaza actiunea seboreglatoare. Carbunele activ are o exceptionala putere de absorbtie si de detoxifiere. Samponul nu contine sapun, coloranti, SLS, fiind ideal pentru scalpul sensibil.

Pagini