Power Stay pentru o fără grija machiajului distrus de căldută 🌞

Vara toată rutina mea de machiaj se schimbă. Nu mai pot suporta cremele de corp, parfumurile grele, cremele de față prea emoliente și machiajul încărcate. Cât mai simplu, cât mai bine! De aceea mă orientez și către produse waterproof, pentru că mă ajută să am un machiaj impecabil întreaga zi. În ciuda caniculei, a transpirației și a sebumului în exces am un aliat de nădejde pentru ochi frumos conturați zi de zi: Avon.ro.


Am testat în cadrul campaniei Buzzstore două produse Avon Power Stay cu care m-am împăcat imediat de minune:

1. Mascara PowerStay pentru volum este rezistentă la apă, cu adevărat toată ziua persistă, nu lasă urme negre, oricât de cald ar fi afară sau cât de mult am transpira. Are o formulă cu colagen, proteine și aminoacizi ce îngrijește genele în timp ce le menține frumoase și seducătoare. Mi-a plăcut foarte mult peria, care acoperă dintr-o mișcare genele cu produs și le lasă pline de volum.


2. Fardul de ploape cremos sub forma de creion PowerStay a fost salvarea mea pentru a renunța la tuș, dar să păstrez totuși conturarea ochilor. Oferă o culoare intensă și uniformă, este rezistent la umiditate și apă timp de 16 ore. Până seara a rămas mereu impecabil, fără urme negre, fără să se transfere deasupra pleoapei sau sub ochi.




În concluzie, recomand cu drag gama Power Stay de la Avon, pentru o fără grija machiajului distrus de căldută 🌞!

Pagini