Am testat Optifibre pentru 3 saptamani: concluziile mele

OptiFibre® este un produs inovator pentru scopuri medicale speciale care ajuta la reglarea tranzitului intestinal. Contine doar guma de guar partial hidrolizata, sub forma de pudra, adica 100% fibre solubile obtinute din boabe de guar, cu efect prebiotic, care ajuta la reglarea tranzitului intestinal in mod natural. Ce îmi place cel mai mult la OptiFibre este faptul că este extrem de simplu de preparat - poate fi amestecat in lichide sau alimente moi, calde sau reci. (ex: iaurt, piure). Gustul este insesizabil, nu modifica deloc gustul sau consistenta mancarii sau a apei.





Adauga Optifibre pentru un plus de fibre vegetale in orice bautura sau aliment si gustul nu se schimba! Ce se imbunatateste e doar digestia ta si starea de bine :)

Am consumat Optifibre de mai bine de 3 saptamani si rezultatele sunt vizibile: digestie imbunatita, fara disconfort si un nivel de energie mult mai ridicat.

Sunt foarte multumita de modul in care acest supliment a contribuit la starea mea de confort. Sa fim seriosi, cine se simte bine cand are probleme digestive de orice natura? Cu siguranta eu voi ramane fidela acestui produs, iar in zilele cand am disconfort digestiv sau stiu ca nu am mancat suficiente fructe si legume voi suplimenta cu Oprifibre.

Pagini