Am testat noua vopsea de par Gliss COLOR cu Acid Hialuronic de la Schwarzkopf

E o melodie pe TikTok (da, am ajuns in punctul ala ala carantinei) care zice: ”Don't be sad, go dye your hair". Exact asa am simtit si eu perioada asta, ca este fundamental sa facem unele schimbari pentru a ne simti mai bine. Uneori chiar drastice, dar necesare. Nu, nu m-am hotarat sa ma fac blonda, ci doar sa-mi improspatez culoarea parului.

Am profitat de kitul primit de la Buzzstore cu noua vopsea de par Gliss COLOR cu Acid Hialuronic de la Schwarzkopf, nuante 5-1 Saten Rece, peste un brunet mai vechi si a iesit chiar binisor. Dupa cum se poate vedea, exista o varietate mare de nuante, astfel ca e usor sa alegi varianta care crezi ca ti se potriveste cel mai bine.

E bine de mentionat ca părul meu nu e unul pretențios, nu se despică la vârfuri, crește luuuung într-un timp scurt. Aleg pentru vopsire produse de calitate, care să nu îmi afecteze părul și să nu-mi strice acest echilibru.

Am folosit vopseaua Gliss Color - prima solutie de colorare a parului cu un complex de acid hialuronic, cunoscut pentru proprietatile sale hidratante, care nu numai ca protejeaza parul de deteriorare, ci ii ofera ingrijire chiar in timpul si dupa colorare.

Rezultatul? I love it! La fel si prietenele mele care au testat de asemenea vopseaua. Ma bucur ca am primit cate doua cutii, pentru ca astfel am avut suficienta vopsea pentru o aplicare completa, mai ales ca parul meu e destul de lung. Dupa aplicare, parul a ramas hidratat, moale, iar culoarea este intensa si stralucitoare. Ne-a placut mult noua formula de vopsea de par Schwarzkopf si cu siguranta vom mai folosi!

Nu uitați că vă puteți înscrie și voi în campaniile Buzzstore accesând acest link. Sunt foarte multe campanii interesante la care va puteti inscrie.









Pagini