Este cu adevărat noul Persil Discs 4 in 1 o revoluție în domeniul spălării hainelor?

Când am fost selectată să particip la campania Persil de la Buzzstore am fost mega-entuziasmată! Pentru că eu mă ocup de treburile casei, sunt mereu în căutare de soluții simple și rapide de a termina ordinea și curățenie. Așa că am testat cu drag capsulele 4în1 Persil, iar mai jos sunt părerile mele.

În primul rând, e demn de menționat că Persil DISCS este primul detergent sub formă de capsule predozate care are 4 beneficii simultan: elimină petele, oferă strălucire, prospețime de durată și îngrijește țesătura. Ce ți-ai putea dori mai mult? Nu știu voi, dar eu fix asta caut de la detergentul meu de rufe.

De ce îmi era cel mai frică nu am scăpat în totalitate: dizolvarea greoaie sau incompletă a învelișului capsulei. O singură dată în toată perioada de testare am găsit o șosetă care avea resturi de gel care după uscare devenise scorțoasă. Nu știu ce s-a întâmplat exact, dar acesta era fix motivul pentru care nu foloseam înainte capsule: mai mereu găseam astfel de incidente. Sper doar că a fost un caz izolat, pentru că nu s-a mai întâmplat. Eu spăl rufele la program de 40 grade, 1000 rotații pe minut.

Cel mai mult la noile capsule Persil mă încântă faptul că nu trebuie decât să folosești o capsulă la o spălare și... GATA! Fără a avea în casă și detergent, și balsam, și soluții de pete etc. Mult mai practice (și mai ușoare de cărat de la supermarket, fie vorba între noi) sunt capsulele Persil 4în1 decât combinația dintre clasicul detergent pudră și balsam! Datorită predozării este foarte simplu să te asiguri că folosești atât detergent cât trebuie și nu facem risipă - un lucru extrem de important atât pentru mediul înconjurător, cât ți pentru buzunarul nostru!

Ce îmi place cel mai mult la capsulele Persil 4în4? Că sunt cu adevărat eficiente împotriva petelor și lasă hainele parfumate discret. Aici recunosc că aveam dubii, pentru că mă gândeam că o capsulă atât de mică nu le poate face pe toate... dar iată!

Mai multe despre noile capsule Persil găsiți AICI.

Voi le-ați încercat? Ce părere v-au format? Aștept cu drag impresiile voastre și nu uitați că vă puteți înscrie și voi în campaniile de testare gratuite Buzzstore accesând acest link.

 #buzzpersil4in1 #buzzpersildiscs







Pagini