Păreri despre Mixerul vertical QuickChef Quartzite 8 în 1 de la Tefal

De când am primit Mixerul vertical QuickChef Quartzite 8 în 1 de la Tefal în campania #buzztefal2019, mi-am schimbat total percepția despre TIMPUL pe care îl petrec gătind. De exemplu, am tocat în doar câteva minute o varză întreagă, morcovi, ceapă și păstrârnac pentru o mâncare rapidă, delicioasă și dietetică 😉 Credeți-mă că mai mult durează să curăț legumele decât să le toc cu acest aparat minune. Sunt foarte încântată, mai ales că e destul de mic încât să ocupe puțin spațiu în dulap, dar suficient de puternic încât să facă față la toate provocările de până acum.

Recunosc că la început mi-am bătut puțin capul până am învățat sa îi folosesc toate funcțiile, dar mai cu manualul de instrucțiuni, mai cu videoclipuri de pe Youtube, am descoperit totul despre el.









Am făcut o rețetă de Quiche/tartă sărată cu broccoli și ricotta ❤ O minunăție! Credit îi dau Marianei, de la ea am luat inspirația pentru această rețetă divină.


Puteți citi mai multe despre produs AICI. Nu uitați că vă puteți înscrie aici pe platforma Buzzstore pentru a testa gratuit produse precum mixerul vertical prezentat de mine.

Pagini