Impresii după testarea kitului #buzzSensiblu

Atunci când vreau ,,ceva, dar nu știu exact ce, pentru...”, mă duc la Sensiblu.

Sensiblu ne pune la dispoziție o gamă largă de produse destinate îngrijirii și recunosc că mereu mă duc cu drag pentru că știu că pot primi și sfaturi valoroase de la farmaciști. Am întâlnit mereu oameni foarte bine pregătiți, care își cunosc produsele și pot să mă ajute în orice moment.

Am testat de curând kit-ul pentru vacanță primit în campania #buzzSensiblu și am rămas plăcut impresionată de produsele primite.


Ce conține kit-ul de testare #buzzSensiblu?



  • Crema cu protecție solară SPF30 L’Erbolario

Crema L’Erbolario cu SPF 30 este departe una dintre cele mai bune descoperiri în ultima vreme în materie de creme de față cu protecție solară! Este perfectă acum, pentru începutul toamnei, pentru că vara prefer crema cu SPF50. Eu am un ten problematic, fost acneic și îmi este greu să găsesc o cremă cu SPF care să nu încarce porii și să îngrașe tenul. Aceasta a făcut-o! Este destinat pielii ultrasensibile, având o formulă îmbogățită cu morcov, susan si karite. Protejează împotriva radiațiilor UVA si UVB, ajută la prevenirea formării ridurilor, păstrează pielea catifelata și hidratată.Are o cantitate generoasă de 75ml și simt că o să îmi ajungă vreme bună!

  • Spray împotriva țânțarilor și căpușelor Dr. Hart

Acest spray este ideal pentru serile răcoroase în care plimbările pot fi stricate de țânțarii enervanți. Are o formulă uleioasă, ce formează o peliculă protectoare la nivelul pielii, având un miros DIVIN de citrice. Este perfect pentru a fi adăugat în bagajul de călătorie, mai ales dacă mergeți undeva la munte. 

  • Șampon uscat Batiste

Nelipsit în rutina mea de îngrijire a părului. Este o salvare în ziua 2-3 când părul își pierde din volume și începe să se îngrașe. Nu înlocuiește șamponul clasic pentru mine, pentru că mereu prefer un păr curat, proaspăt spălat, dar oferă un volum aparte. Este ușor de folosit, se pulverizează pe scalp și apoi se masează pentru a se dizolva complet și a nu lăsa urme albe.

  • Deodorant roll-on cu extract de rodie Dr. Organic

Cu pana la 75% ingrediente de origine organică, produsul este extrem de blând cu pielea și bogat în vitamine, minerale și nutrienți. Are un miros plăcut fresh, poate fi utilizat deopotrivă și de femei și de bărbați dar... mie nu mi s-a părut foarte eficient. Deși eu nu transpir foarte mult, m-am trezit că trebuie să reaplic un deodorant pe la sfârșitul zilei pentru că altfel am simțit că aș fi mirosit. Chiar dacă este un produs organic, voi rămâne la deodorantele clasice pentru a mă simți mereu în siguranță.

Sunt curioasă să știu dacă voi ați încercat vreunul dintre produsele de mai sus - ce părere v-ați făcut despre ele?

Pagini