Wishlist rochii elegante dama de pe site-ul www.neer.ro

Trebuie să recunosc încă de la început că nu am fost niciodată o mare... ”purtătoare” de rochii. De mică am fost slabă, foarte slabă și complexul picioarelor subțiri a persistat până aproape de 18 ani. Odată cu majoratul s-au întâmplat două lucruri: am început să mă îngraș puțin, cât să par mai împlinită, iar încrederea în mine a crescut. 

Am acum curaj să port orice rochiță, bineînțeles, dacă aceasta se încadrează în limitele decenței și în gusturile mele. Preferatele mele sunt rochițele conice, dar îmi plac și cele tip prințesă. Pe site-ul www.neer.ro am descoperit rochițe de toate felurile, care mai de care mai frumoase. Trebuie să avem toate încredere să purtăm rochițele iubite, pentru că acestea ne oferă un aer aparte, feminin. 

De aici am ales câteva rochițe superbe, pe care le-aș purta zi de zi. Pe site-ul www.neer.ro sunt prețuri foarte bune, așa că merită să aruncați un ochi. Rochiile văzute se regăsesc și pe alte site-uri asiatice, iar de cele mai multe ori calitatea este bună iar rochiile arată ca în fotografii.

Pentru a avea garanții, puteți investiga categoria de review-uri și vă puteți forma o părere înainte de a plasa comanda. Vă sugerez, în general, să vă informați bine cu privire la un site nou înainte de a cheltui bani.








De la buline la carouri, de la imprimeu floral la rochii într-o singură culoare, e foarte ușor să găsești rochia pe care o cauți pe site-ul neer.ro. Eu am în wishlist câteva rochii elegante dama pe care le-am atașat mai sus, iar asta așa, doar la o singură aruncătură de ochi. Sunt sigură că pe site mai sunt o mulțime de rochii superbe, care merită luate acasă și purtate cu încredere. Dintre cele prezentate, care este preferata ta? Pupici! 

Pagini