Gama AVON Advance Techniques Reconstruction - ideală pentru părul meu


 Când folosești placă pentru a-ți îndrepta părul aproape zilnic, efectele negative asupra acestuia devin vizibile treptat. În ultima lună am testat produsele pentru îngrijirea părului Avon din gama Advance Techniques Reconstruction. Mi-am dorit să observ cât mai bine rezultatele, astfel că le-am folosit pe toate 3 împreună, exclusiv. Iar efectele nu m-au dezamăgit!
Gama nouă Avon promite să ai libertatea coafării cu căldură în orice moment, fără a avea grija umidității de afară sau a degradării părului. Sună bine, nu?

Produsele (Șamponul Advance Techniques Reconstruction, Balsamul Advance Techniques Reconstruction și Uleiul ser hidratant cu uleiuri de argan și cocos) ajută la refacerea părului și la menținerea nivelului optim de hidratare.

Toate cele 3 produse m-au ajutat să am un păr mai puternic, strălucitor și reparat. Preferatul meu este uleiul, care nu îmbâcsește părul și oferă un luciu aparte.

Dacă și tu ai părul uscat, lipsit de volum și strălucire, iar vârfurile sunt despicate și deshidratate, gama AVON Advance Techniques Reconstruction este pentru tine! Pe mine m-a ajutat să am un păr strălucitor și o coafură mereu pusă la punct. Produsele te ajută să ai un păr sănătos și puternic, care îți va oferi un boost de încredere în fiecare zi.

Dacă te-am convins, le poți comanda de pe site-ul www.avon.ro. Nu uita că te poți înscrie gratuit în grupul Buzzstore pentru a testa și tu produse precum cele pe care le-ai văzut mai sus. Ce mai aștepți? Click AICI și crează-ți cont.

Pagini