O pereche de sandale damă ieftine = bucuria mea primăvara

Iubesc hainele ușoare, materialele subțiri și imprimeurile florale. Mi-am promis că începând cu această primăvară voi ieși din zona mea de confort, adică din blugi, și voi încerca să port cât mai des fuste, rochii sau sandale.

Pentru mine, primăvara înseamnă că începe sezonul sandalelor!

Și când să fie o vreme mai potrivită pentru a le purta decât la început de primăvară? Sunt extrem de bucuroasă că vremea se încălzește și abia aștept să port rochii vaporoase și fuste flu-flu alături de pantofi delicați și sandale cu barete.

Deşi din totdeauna m-a atras mai mult partea de machiaj şi îngrijire, de ceva vreme încep să cutreier în lung şi în lat toate site-urile cu pantofi. Am descoperit că pe www.neer.ro sunt o mulţime de lucruşoare frumoase, aşa că mi-am făcut şi eu un mic wishlist.

Mai jos am selectat câteva modele de sandale Dama ieftine la care mi-a rămas gândul și pe care cred că le voi ,,ataca” în curând:

Wishlist sandale dama ieftine:








Ce părere aveți despre alegerile mele? Trebuie să recunosc că sunt foarte încântată de câteva modele în special, așa cum ar fi ultima fotografie aleasă. Care este perechea voastră preferată?


Pagini