Bluze medicale cu imprimeuri: da sau da?

Eram undeva prin 2015, într-o seară de duminică. Eram la spitalul județean, secția de urgențe. După ce completăm clasica fișă și așteptăm două ore jumătate, mergem la etaj, la secția de ORL. Soțul meu avea dureri mari și nu mai auzea cu urechea dreaptă. Intră asistenta și amuțim amândoi. Luând de jos în sus, avem în fața noastră o pereche de papuci albi, clasici, două picioare, continuăm cu picioarele... când vine fusta aia odată? Pentru că da, fusta avea cam două palme, în partea de sus avem o bluză transparentă, iar peste un halat roșu. Și terminăm apoteotic cu un păr creț, uriaș, brunet și un machiaj mai strident decât al unei nașe mari la o nuntă acum 10 ani. Iar nașa noastră... să fi avut 90kg+?!

Și uite așa am început să conștientizez cât de mult contează modul în care un cadru medical se prezintă în fața ta, pacient fiind. Atunci povestea nu ni s-a părut funny, deși doamna manevra atent aparatul pentru spălături ale urechii cu unghiile încovoiate de un roșu aprins. Acum însă râdem copios, iar povestea e motiv de glume pe care îl folosesc împotriva soțului de multe ori: ,,Spune, dragule, când te consulta la ce te uitai mai întâi? La decolteu sau la picioare?

Spunem DA pentru costume medicale și echipamente de lucru cât mai colorate!

Vestimentația unui medic se bazează pe uniformă, adică pe halate medicale. Îmi dau seama cât de mult crește în ochii mei importanța și autoritatea pe care o are un medic/asistent dacă este îmbrăcat corect. Și prin corect mă refer să aibă o ținută curată, îngrijită, iar un mare plus ar fi dacă ar folosi o ținută cât mai distractivă și potrivită cu specificul său.

Cum adică? Există metoda de a apela la bluze medicale cu imprimeuri, renunând astfel la clasicele halate albe, negre, verzi, albastre sau alte culori folosite în clinica respectivă. Mi-a șoptit o păsărică faptul că există un magazin online de costume medicale și echipamente de lucru care se numește ehalate.ro. Aici găsești o mulțime de idei de costume medicale echipamente de lucru, că e imposibil să nu alegi ceva potrivit clinicii tale. Privește mai jos doar ce minunății:






Înlocuirea vechilor echipamente medicale cu unele precum cele de mai sus este o idee minunată, iar pacienții clar vor aprecia asta! Cum ar fi fost ca în seara buclucașă să găsim o asistentă îmbrăcată decent, cu o bluză cu imprimeu specific, cum ar fi niște urechi clăpăuge? Tot am fi ținut minte pățania, dar într-o altă notă.

Bluze medicale cu imprimeuri: frica mi-o alungă

Să nu mai spun că eu sunt o fricoasă și jumătate când vine vorba de dentist, din cauza unei experiențe negative din trecut. Pe scurt, o carie executată fără anestezie, genul de intervenție când la mijlocul ei auzi ,,Ups, nu am făcut anestezie că nu credeam că e așa adâncă. Eh... continuăm!”. Și uite că de câteva zile mă cam supără o măsea, s-a hotărât brusc să mă jeneze când beau niște Aperol rece sau un pahar de Cuba Libre. Culmea e că la ceai nu are nimic.

Revenind. Am de gând să-mi iau inima-n dinți și să merg odată și odată să văd care e treaba, că am auzit că dacă amâni se lasă cu scos de nervi și bătaie de cap mai mare. Și pe cuvânt de cercetașă dacă nu m-aș simți de două ori mai confortabil dacă aș vedea că mă întâmpină niște fețe zâmbitoare, îmbrăcate cu bluze din-astea colorate de la ehalate.ro, astfel cât să am la ce să mă concentrez cât stau pe spate și mă rog pentru binele danturii mele. Să fie cu noroc!

______________________________

Articolul Bluze medicale cu imprimeuri: da sau da? participă la Proba 16. Importanța ținutei cadrelor medicale în fața pacienților (Sponsorul probei: http://eHalate.ro) în cadrul competiției SuperBlog 2018.

Pagini