Arnold, she's here!

Tutuuuuu! Deschid ochii panicată, e ora 03:42 dimineața. O mașină claxonează afară. Mă ridic, întind mâna după paharul de apă. Printre draperii se strecoară o rază de lumină de la stâlpii stradali și văd în mijlocul camerei bagajul meu, abia închis cu câteva ore înainte. Calculez în minte... încă 3 ore până la trezire, 5 jumătate până la urcare în avion. 

Destinația? America de o vară, Las Vegas, prin proiectul Work and Travel!
Ajung în aeroport. Mama mă strânge tare în brațe, tata se asigură că suntem la poarta care trebuie, bagajul îmi este trimis la cală și că nu mi-am uitat nimic în mașină. Probabil am uitat ceva acasă, dar cui îi mai pasă acum?

După un zbor obositor, dar plin de entuziasm, ajung în aeroportul din Las Vegas, acolo unde îmi voi petrece toată vara. De acolo iau un autobuz către cazare. Mă cuprind o mie de gânduri și de două ori mai mulți fiori. Sunt aici.
Ajung acasă. Stau în gazdă cu o familie formată din soț, soție și un cățel simpatic numit Bruno. Mi s-a părut o ofertă foarte avantajoasă, prețul chiriei e mediu, plus că am șansa să descopăr o mulțime de lucruri despre America din gura unor oameni care au trăit aici toată viața.

Dar cum am ajuns aici? Totul a început printr-o simplă căutare de oferte vacanțe pe internet. Mă hotărâsem deja să plec singură într-o călătorie memorabilă, ca un drum către descoperire și maturizare. Dar, studentă fiind, banii nu erau punctul meu forte. 

Așa că am început să caut vacanțe pentru studenți, oferte vacanțe ieftine ș.a.m.d. Și așa am dat peste un link care mă ducea către Work and Travel Vacanțe Speciale. Work and travel? Mai auzisem eu de ideea asta, dar niciodată nu am prea înțeles care e treaba. Am intrat pe site-ul www.vacantespeciale.ro și de acolo ajungeam în maxim 10 minute să completez formularul de aplicare. Mâinile parcă îmi mergeau de la sine și când am apăsat butonul ,,Vreau să trimit!”, am simțit cum mă cuprinde un val de bucurie. Plec în America! Sunt sigură!
Când am fost sunată pentru a pune la punct toate detaliile deja simțeam că totul e cât se poate de normal. Am ales împreună Las Vegas, cine nu și-ar dori să meargă într-o vacanță aici? Iar vacanța mea durează o vară întreagă, ÎȚI DAI SEAMA?!

Mi-am obținut viza pentru SUA, am ales un job, am avut interviul cu angajatorul și totul a decurs perfect. Cei de la Vacanțe Speciale s-au asigurat că voi face toți pașii pentru a putea pleca fără nicio grijă. Mi-au răspuns de fiecare dată la toate întrebările (și nu au fost DELOC puține) și mi-au oferit tot sprijinul

Și uite-mă acum aici. Mă uit în jur și nu-mi vine să cred cât de mare pare totul. Zici că e altă lume. Atâtea lumini, atâtea reclame, atâția oameni... Totul este deopotrivă copleșitor și plin de emoție. 

Ajung la adresă. Casa e mare, cochetă, specifică stilului de viață american pe care îl vedeam la televizor.

Hello dear, we are so happy to see you! Arnold, she's here!

Camera mea e mare și foarte colorată - a fost a fiicelor lor, plecată acum la colegiu în alt stat. Îmi aranjez bagajele, cobor la masă. Avem multe de discutat și am de gând să mă culc devreme azi. Sunt obosită și mâine merg la noul meu job de o vară. Voi lucra într-un magazin de haine, unde voi aranja, sorta și pune prețuri la marfa ajunsă.

So dear, tell us more about yourself! Here, we made some spaghetti for you.

Patul meu e destul de confortabil. E liniște. Le scriu părinților că sunt bine. Că  familia e draguță. Totul e bine. Noapte bună!

Ajuns cu GPS-ul pe telefon la adresa jobului meu. Magazinul e uriaș! Mă întâmpină managerul, îmi face prezentarea locului și a colegilor, apoi încep prin a așeza pe umerașe câteva pulovere. Încep să mă împrietenesc cu două fete, ambele venit prin programul Work and Travel, din Ucraina și, respectiv, Grecia. Plecăm împreună de la muncă și mergem la o ciocolată caldă. Suntem obosite, dar ne înțelegem de minune.

A doua zi o iau de la capăt. Plănuim toate trei să facem un tur al orașului în weekend.  Până atunci, îmi fac un selfie. Ziua doi de muncă. Urmează o vară întreagă în Las Vegas, baby!


Articolul Arnold, she's here! participă la Proba 17. Diverse generații, același vis american cu Vacanțe Speciale (Sponsorul probei: CND Turism Vacante Speciale) în cadrul competiției SuperBlog 2018.
* povestea prezentată este ficțiune, dar poate vara viitoare va deveni realitate
** sursă fotografii: CND Turism Vacante Speciale și selfie din arhiva personală


Pagini