Cenușăreasa modernă își cumpără pantofi (și nu numai) de Black Friday

E easy peasy să fii Cenușăreasă în zilele noastre. S-au inventat mașina de spălat, aspiratorul, aragazul electric și oala sub presiune și astfel îmi e mai ușor să am grijă de apartamentul de la etajul trei unde stau cu surorile mele și mama vitregă. Pe cuvânt de onoare, chiar și de aspectul lor e mai ușor să mă ocup, de când cu ondulatoare, perii rotative, plăci de păr sau alte minunății.

Și Cenușăreasa știe de Black Friday...

Am auzit de la fetele astea că le-au cumpărat la reducere de-a lungul timpului de Black Friday. Așa că anul ăsta nu ratez nici eu ocazia de a-mi lua câte ceva. Nu de alta, dar am auzit că o să fie mare party în oraș la sfârșitul lunii. N-am fost invitată, dar găsesc eu o metodă să mă strecor, ca de fiecare dată. 

Tot la miezul nopții trebuie să ajung acasă, deși nu e tocmai fun, pentru că abia atunci începe cu adevărat petrecerea. Totuși, e mai bine așa, decât să văd toți prinții ăștia închipuiți care încep să se clatine și își declare dragostea față de toate prințesele. Să le vezi și pe ele, cum se urcă în orice caleașcă le deschide ușa... 

De la rochie și pantofi de cristal, la fustă midi și pantofi sport

Oricum, timpurile s-au schimbat acum, la fel și gusturile vestimentare. Adio rochii incomode, uriașe, adio pantofi cu toc de cristal ce-ți scapă din picioare, adio mănuși de catifea și alte minunății! Acum am descoperit cu toatele hainele mai comode, chic, am început să purtăm fuste midi cu pulovere oversized și pantofi sport. Îți vine să crezi? 

Am de gând să fiu foarte organizată anul acesta și să fiu cumpătată în alegerea outfit-ului meu. Nu de alta, dar bugetul meu e limitat și am de gând să investesc în piese de calitate, care să fie purtabile și după. Intru pe answear.ro și încep procesul de selecție!
Așa că scot smartphone-ul din dotare și pun în coș toate produsele care îmi plac. 36 articole. Nu e bine, Cenușăreaso, nu e bine! Delete, asta are o culoare dubioasă, o bluză de damă prea scurtă, delete, în blugii ăștia nu cred că arăt bine, delete, o cămașă rămasă doar în mărimea L, delete, pantofii ăștia au tocul prea mare, delete, de fapt renunț la toate tocurile, delete, ghete de bărbați - cum au ajuns în coș?! - delete. 

Doar 5 produse rămase, o ținută completă perfectă pentru petrecere, dar fiecare item poate fi integrat în ținute ulterioare.
Bravo, Cenușăreaso, ești cel puțin tare! Și acum, nu-ți rămâne decât să aștepți și să vezi cum scad prețurile la produsele tale. Abracadabra, hocus-pocus, mai ceva ca atunci când caleașca s-a transformat în dovleac!

Sper să meargă treaba de party-ul ăsta și să-mi găsesc și eu în sfârșit un prinț cu o caleașcă mașină frumoasă. Deși, nu am mari speranțe, dacă țin cont de ultimele petreceri din anii trecuți. Parcă văd că iar sfârșesc seara pe aplicația mea preferată... dar hei, măcar am haine noi!

________________________________________
Articolul Cenușăreasa modernă își cumpără pantofi (și nu numai) de Black Friday participă la Proba 18. Dorințe fashion de Black Friday (Sponsorul probei: Answear) în cadrul competiției SuperBlog 2018.
*sursă fotografii: site-ul Answear pentru colajul de produse și fotografii Collegehumor.com cu Cenușăreasa modernă

Pagini