Operațiunea „Epilarea cu ceară caldă acasă”: succes sau eșec?

Ca o femeie în toată firea, am în casă toate uneltele pentru un epilat ca la carte: epilator electric, kit de epilat cu ceară tip rezerve și benzi, epilator IPL pentru epilare definitivă și, mai nou, ceară caldă, tradițională. Cei de la EpilatPRO mi-au trimis tot ce îmi trebuie pentru a mă descura singură-singurică în lumea epilatului din categoria „pune și trage”. Dacă m-am descurcat, rămâne să vedeți mai jos.

❤❤❤

Pentru început, vreau să vă spun că EpilatPRO este un site cu produse profesionale pentru... epilat, bineînțeles. Găsiți aici o mulțime de produse, de la ceară pentru epilat în diverse sortimente, până la aparatură profesională, decantoare ceară, hârtie pentru epilat, parafină, accesorii, uleiuri etc. Cu sediul la Constanța, acest magazin este ideal pentru saloanele de înfrumusețare, dar și pentru femeile ce vor să se epileze acasă (așa, ca mine).

De ce ai nevoie pentru a te epila acasă cu ceară caldă?

În primul rând, de ceară! Pe EpilatPRO.ro se găsesc o mulțime de sortimente de ceară, dar eu am optat pentru ceara verde, tradițională, sub formă de discuri. Este mult mai ușor de porționat în acest fel.

Ceara se pune într-un ibric, cu mențiunea că acesta va rămâne definitiv pentru operațiunea de epilat. Este bine să folosiți un ibric mai vechi, care nu mai este neapărat bun de folosit, pentru că apoi nu va mai putea fi utilizat pentru ceai sau cafea.

Ceara trebuie încălzită în ibric, pe aragaz, până ce fierbe și se topește cu totul. După ce fierbe ceara, trebuie lăsată să se răcească puțin, pentru a nu arde pielea. În niciun caz nu trebuie aplicată fierbinte pe piele! Apoi, cu un bețișor de lemn, se ia un strat gros de ceară și se aplică pe piele, în sensul creșterii firelor de păr. Stratul trebuie să nu fie prea subțire, pentru că atunci când se usucă ceara se cojește și nu se poate smulge de pe piele așa cum trebuie. Dacă frige puțin la aplicare, se poate sufla aer rece pentru a calma durerea. Tragerea se face invers creșterii firului de păr. Dacă nu aveți curaj sau putere, puteți trage câte puțin, oricum firele de păr rămân prinse în fâșie și se smulg indiferent de rapiditatea mânuirii.

La capitolul avantaje, pot nota faptul că procesul nu este deloc greoi, așa cum îmi imaginam. Bineînțeles, este mai ușor să mergem la salon, să ne așezăm pe masă și să plecăm în maximum o jumătate de oră, dar cu ceară caldă acasă procesul este mai ieftin. Pentru mine contează mult și aspectul financiar. Ceara este refolosibilă, deci se poate reîncălzi și folosi din nou. 

Dezavantajul major comparativ cu epilatul la salon este este acela că, vorba aia, tu centrezi, tu dai cu capul. Partea cea mai grea la epilatul cu ceară acasă este tragerea fășiei. Și doare, și smulge, și nu te lasă inima. La salon stai pe masă și înduri, dar acasă este puțin mai dificil, mai ales dacă ai o piele sensibilă. Eu am folosit acest kit epilat ceară caldă tradițională acasă pentru axile, pentru epilatul de deasupra buzei superioare și pentru linia de pe abdomen. Pentru picioare folosesc epilatorul electric, la pentru zona inghinală merg doar la salon (și nu cred că voi reuși vreodată să mă epilez singură).

După epilatul axilelor, care a decurs foarte bine, am folosit pentru curățarea pielii săpunul din lapte de capră, care are un efect plăcut de hrănire și calmare. Am folosit săpunul inclusiv în duș: are un miros foarte subtil, aproape insesizabil, face spumă densă, curăță bine și nu usucă pielea.

Apoi am aplicat pe pielea fină o loțiune după epilat cu mentol. Îmi place tare mult acest ulei și l-am folosit atât pentru masaj, cât și pe post de cremă de corp. Are un efect revigorant și intră repede în piele.

Mă declar foarte mulțumită de modul în care se folosește ceara caldă și m-am descurcat de minune, deși nu mai făcusem asta niciodată. Durerea este mult mai mică decât în cazul epilării cu epilatorul, iar pielea îmi rămâne fină cam pentru două săptămâni.

Voi folosiți ceara caldă pentru epilat?
Ce preferați: acasă sau la salon?





Pagini