Ce am mâncat azi #1

Azi vreau să încep pe blog rubrica Ce am mâncat azi. Nu am cel mai sănătos stil de viață din lume, dar încerc să fac tot posibilul pentru a avea o viață echilibrată, mai ales că vreau să dau câteva kilograme jos în următoarele luni.

❤❤❤

Micul dejun:

Pe stomacul gol beau în fiecare dimineață un pahar de apă plată caldă cu o jumătate de lămâie stoarsă. Pe mine mă trezește aproape la fel de bine precum cafeaua, dar am observat beneficii și asupra digestiei.

La micul dejun am mâncat măciniș de la Solaris cu lapte, alături de o banană și câteva fructe uscate. Este un mic dejun extrem de gustos și sățios. După micul dejun, la aproximativ 30 de minute, am băut un ceai verde neîndulcit.

Gustare 1: un baton de cereale cu vișine și afine.

Prânzul:

- supă cremă de dovlecei cu crutoane.

Gustare 2:

- câteva saleuri, grisine, migdale și caju din mixul „Hai la școală” de la Solaris.


Cina:

- piept de pui la cuptor cu legume găsite prin frigider (morcov, sfeclă roșie, ardei, dovlecel) + o mână de lobodă. La o oră după cină am băut o infuzie de ghimbir. 

Azi am băut aprox. 2.5L de apă și am făcut sport aproximativ o oră (15 minute program cardio, 10 minute picioare și fund, 30 minute program abdomen). O să scriu altădată ce programe sport urmăresc eu de pe Youtube și care mi se pare că dau cele mai bune roade. 


Sper să primiți bine această rubrică și vă aștept părerile!



Pagini