OOTD: Tricou cu aripi si fusta midi

Zău că nu știu care element din această ținută îmi place mai mult. Sunt atât de îndrăgostită de fiecare și am certitudinea că le voi purta pe toate excesiv, încât ar fi nedrept să fac un top.



Jacheta mea neagră de pe Walktrendy.com este genul de piesă purtabilă cu aproape orice, mai ales toamna și primăvara. Îmi place mult croiala, iar fermoarul dublu se poate închide spre dreapta sua spre stânga, după preferințe. Am ales mărimea M. Este primul meu produs de pe acest site și mă declar mulțumită de calitatea primită. Varietatea lucrurilor de pe site mă face să intru deseori și să adaug noi produse în wishlist.

 Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510


Un alt nume nou pe blog este site-ul Zaful.com. Genul acesta de tricou cu aripi este e lista mea de dorințe de multă vreme, dar atunci când voiam să îl adaug în coș mă trezeam că stocul epuizat. Acum este al meu și îmi place mult; aripile fac diferența și transformă un tricou simplu, într-o piesă ce atrage atenția. Am ales mărimea S, însă chiar și așa tricoul este destul de lung. Bineînțeles că prietenul meu mi-a sugerat amuzat să pun titlul postării Zaful îți dă aripi!.


Ceasul purtat, tot de pe site-ul Zaful.com, are un design deosebit, nu crezi?


Fusta midi de pe Romwe.com este ca o poezie. Materialul calitativ, forma nici prea umflată, nici prea dreaptă, dar și lejeritatea cu care poate fi purtată m-au convins din prima. E a doua mea fustă midi și nu mă voi opri aici! Sunt atât de frumoase, de decente și totuși eye-catching, ca să nu mai spun că arată bine cu orice pantofi. Mărimea mea este M, dar cred că și S-ul mi-ar fi venit, doar că ar fi fost mai strâns în talie.


Geanta Debbie de pe Adona.ro îmi este parteneră de multă vreme și cred că dintre toate gențile mele aceasta este cea mai purtată. Nu îi găsesc niciun defect!



Ai remarcat sandalele până acum? Sunt tot de pe Romwe și le consider o comoară! Comode, nu foarte elegante, le iubesc! Oscilam între acestea și varianta cu roșu (aici). Mărimea 37 mi se potrivește, tocul este de 9cm.



Aștept cu mare interes părerea ta despre această ținută! 
Ce element îți place mai mult? Ce ai schimba?
Te îmbrățișez! ♡♡♡


Pagini