OOTD: Sort of army

Ştiu că pentru multe dintre voi pantalonii şi vara nu fac casă bună împreună, însă eu nu renunţ la ei aşa uşor. Serile încă le mai petrec în blugi lejeri, iar condiţia supremă este să fie suflecaţi deasupra gleznei.  

  Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510



Pantalonii din aceste fotografii au fost "înhăţaţi" la o ofertă incredibilă pe Kurtmann.ro. Preţ final? 16,98lei! Mărimea 36 mi-a venit de minune, însă, din păcate, o altă pereche de pantaloni Zara aleasă aceeaşi mărime mi-a fost mică-mică. Din fericire, politica de retur a magazinului este excelentă, încât în curând vă voi arăta ce am ales la schimb. Ce spui de acest imprimeu, l-ai purta? L-am ales pentru că am vrut să evadez puţin din perechile mele de blugi clasici sau de pantaloni negri.

Tricoul purtat pare o variantă cu mânecă scurtă pentru o bluză pe care o am deja - o vedeţi în acest outfit. Deşi poate că fotografiile nu îmi dau dreptate, nuanţele sunt asemănătoare, poate tricoul este ceva mai vibrant. Ambele îmi plac la nebunie,  iubesc topurile albastre. E bine de menţionat că, deşi am ales mărimea S, tricoul este destul de lejer.

Am completat ţinuta cu o pereche de tenişi negri (poate aş fi ales altceva, dar am avut un eveniment de curând şi picioarele mele încă plâng în urma purtării tocurilor), o geantă neagră mică făcută de Elena - By Sunshine, ochelari de soare Ray Ban şi părul prins într-o coadă lejeră.











Aştept cu drag părerea ta! ♡♡♡

Pagini