5 motive sa alegi culori acrilice de pe Colorit.ro

Un ochi e uşor de pictat, cu privirea e mai greuspunea Nicolae Grigorescu. Bineînţeles, această artă poate fi desăvârşită doar cu talent şi instrumentele potrivite. Dacă ar fi să aleg  un singur tip de artă, aş alege pictura. Un tablou îţi oferă o imagine vizuală pe care fiecare o poate percepe în felul lui şi îi poate stârni emoţii. În plus, pictura este un mijloc excelent de relaxare, folosit chiar la nivel de terapie. Acest concept de "art therapy" este prezent în multe spitale din lume, unde copii şi adulţi cu diverse probleme de sănătate petrec ore bune în ateliere de pictură. Asfel, pacienţii îşi dezvoltă creativitatea şi optimismul.

Talentul la desen şi pictură sunt dar extraordinar şi, recunosc, mi-ar fi plăcut să le am ceva mai dezvoltate. Acum un timp am fost absorbită de lumea desenatului, încât am investit într-o trusă de creioane speciale. Încă le mai folosesc uneori, iar schiţele din sertarul biroului de unde scriu acum sunt o dovadă palpabilă. Îmi place o astfel de recreere, aşa că în ultima vreme am început să mă gândesc că, în ciuda timpului liber limitat, nimeni nu mă poate opri să fac ceea ce îmi place. Şi îmi place să pictez. Mult.


Aşa că am decis să nu las nimic să mă împiedice să îmi creez un nou hobby. Îmi doresc ca, atunci când voi avea copii, aceştia să fie pasionaţi de pictură. Probabil că în următoarea secundă de când le-aş vedea entuziasmul aş căuta pentru ei culori şi pânză pictură. Momentan însă, vreau să îmi găsesc materialele necesare pentru momentele mele de relaxare. Caut culori acrilice, iar printre primele rezultate apărute în urma căutării cuvintelor cheie culori pentru pictură pe Google este site-ul www.colorit.ro. Am decis să rămân aici, design-ul simplu şi uşurinţa navigării m-au ajutat să nu mă încurc în zeci de pagini greoaie şi să găsesc mai uşor ce am nevoie. Culorile acrilice de pe site sunt ceea ce căutam. În plus, am descoperit cinci avantaje notabile ale culorilor acrilice de pe colorit.ro care merită să fie împărtăşite cu tine:

1.Calitatea superioară a culorilor acrilice. Chiar dacă nu voi picta decât la un nivel de amator, doresc culori de calitate, care să reziste în timp. E bine de ştiut că aceste culori sunt pe bază de apă, însă odată uscate devin insolubile în apă, ceea ce înseamnă că puse pe pânză cu greu mai pot fi îndepărtate. Culorile acrilice de pe site sunt cremoase, au putere mare de acoperire, se usucă formând o peliculă satinată şi rezistă vreme îndelungată. 

2.Varietatea nuanţelor şi a mărcilor. Pe site-ul colorit.ro se găsesc nuanţe de culori acrilice dintre cele mai rare, toate pentru a ajuta micii sau marii pictori să îşi pună pe pânză cât mai fidel ideile. Găsim pe site de la seturi de culori până la culori disponibile individual, ce permit realizarea unei palete personalizate. Există multiple branduri de la care se pot alege produsele, în funcţie de preferinţe sau necesităţi.


3.Oferte tentante şi preţuri mici. Iniţial, credeam că toată această "joacă de-a pictorul" mă va costa mult mai mult. Însă cum am intrat pe site-ul colorit.ro am fost întâmpinată cu oferte care mai de care mai tentante. Promoţiile sunt afişate pe prima pagină, astfel că te pot ajuta să economiseşti bănuţi la fiecare comandă. În plus, preţurile culorilor acrilice, dar şi ale celorlalte produse sunt scăzute.



4.Primeşti oricând ajutor din partea departamentului tehnic. Oare de câte ori nu am scris mail-uri către o mulţime de firme în care să solicit o lămurire cu privire la un produs? Îţi garantez că rareori au fost dăţile când chiar am primit răspunsul aşteptat. Aşa că am sfârşit prin a nu mai plasa comanda pe acel site. Tocmai de aceea colorit.ro te ajută când ai o nelămurire. Fie că doreşti să ceri sfaturi cu privire la culori, la preţuri, la modul de aplicare, la livrare, poţi scrie un mesaj, iar departamentul tehnic te va ajuta. În plus, vei găsi pe site o grămădă de sfaturi utile în categoria blog. Am aflat de aici că aceste culori acrilice rezistente pot fi îndepărtate cu alcool isopropilic. Pentru mine e o informaţie utilă, pentru că sigur voi murdări ceva ce nu trebuie în timpul picturii.



5.Expedierea rapidă şi posibilitatea de deschidere a coletului la livrare. Produsele în stoc ce au drept metodă de livrare firma de curierat rapid pot ajunge în 24 de ore. Recunosc, sunt strictă în ceea ce priveşte termenul de livrare al unui produs comandat online, astfel că acest timp mă mulţumeşte pe deplin. În plus, fiecare colet poate fi deschis la livrare. În acest fel ne putem asigura că înăuntru se află toate produsele cumpărate sau că sunt nuanţele alese.


Şi, pentru că nu m-am învârtit fără rost pe site, am ales pentru mine un set de 10 culori acrilice la un preţ accesibil. Acesta mi se potriveşte perfect: nici nu are prea multe culori, necesare pentru un scop mai "profesionist", nici prea puţine, încât să nu pot realiza orice pictură îmi doresc.



Acest set de culori acrilice Maimeri Polycolor este unul apreciat în lumea artei  pentru că aderă pe orice tip de suport, au acoperire bună şi rezistă cu brio în timp la lumină, umiditate sau diferenţe de temperatură. În plus, setul este ambalat atât de frumos, încât poate fi dăruit unei persoane dragi pentru o aniversare.

Sunt tare curioasă să aud care este părerea ta despre pictură: ce spui de o oră săptămânală de relaxare prin terapia artei?

Sursă fotografii: colorit.ro şi paintandmain.com

Pagini