Prima oară la dentist

Întotdeauna mi-a fost frică de dentist, dar nu am spus nimănui. Norocul meu a fost că nu am avut niciodată probleme cu dinţii şi nu a trebuit să merg pentru vreo procedură complexă, că atunci mi-aş fi dat de gol temerea. Am râs de prietenul meu când a trebuit să meargă de mai multe ori pentru extragerea unei măsele şi înlocuirea cu una "artificială". Râdeam şi când mi-a spus că pe la 17 anişori fusese pentru o altă problemă şi a leşinat în cabinet. Şi vorbesc la modul cel mai serios. Aşadar, frica de dentist era "parte din familie". Dar iată că de ce fugi nu poţi scăpa la nesfârşit şi aşa am ajuns eu să merg în vizită la Vega Dent, un cabinet din Craiova (strada Buziaş, nr. 49).

De ce VEGA DENT?

Curioasă fiind de ce numele cabinetului este "Vega Dent", am aflat cu ocazia aceasta că Vega este una dintre cele mai strălucitoare stele din Univers. Păi dacă zâmbetul meu va fi ca cel al stelei Vega, atunci cu siguranţă merită să trec prin teama de dentist. Mari probleme cu dantura nu am şi nu am avut niciodată, dar în cei 20 de anişori era şi momentul pentru un control şi, de ce nu, un periaj de albire. Nu regret nicio secundă vizita făcută, căci am aflat o mulţime de lucruri importante despre îngrijirea dinţilor pe care poate nu le-aş fi putut afla stând ore întregi pe internet.

Cum să avem un zâmbet frumos şi sănătos?

Zâmbetul este cel mai frumos accesoriu, ar spune unii. Ţin să dau dreptate 100%, căci din totdeauna am fost pasionată de frumuseţe şi pot spune că nu există machiaj complet fără un zâmbet frumos. Oricât de mult am investi în cosmetice sau produse de îngrijire, e absolut necesar ca în momentul în care vorbim sau râdem să afişăm un zâmbet îngrijit.

Pentru a avea un astfel de zâmbet, este necesar, în primul rând, să evităm anumite alimente care ne fac rău. Mai jos puteţi vedea exact câteva cauze ale cariilor dentare, dar şi câteva obiceiuri care trebuie eliminate pentru a ţine cariile la distanţă.

Sursa https://www.facebook.com/DentaRoyal?fref=ts

Şi că tot vorbim de obiceiuri nesănătoase, e momentul să insistăm şi asupra efectelor negative pe care le are fumatul asupra sănătăţii danturii noastre:

Sursa https://www.facebook.com/DentaRoyal?fref=ts

Albirea dinţilor, între frumuseţe şi risc

Din dorinţa de a avea zâmbetul perfect, de multe ori cădem pradă tentaţiei şi exagerăm. În special persoanele publice apelează des la procedee de albire dure. Albirea dinţilor realizată la o intensitate foarte mare produce o schimbare majoră a culorii dinţilor, degradându-se astfel smalţul şi sănătatea danturii. Oare merită să avem dinţi albi dacă sunt foarte sensibili, ne dor când mâncăm şi bem cald sau rece? Eu zic că nu şi tocmai din acest motiv am apelat la o tehnică mai "uşoară", dar cu efecte pozitive de asemenea.

Eu am urmat o şedinţă de periaj de albire, care a avut scopul de a curăţa bine dinţii şi de a le oferi un look mai fresh şi mai strălucitor. Este ca şi cum v-aţi peria singuri acasă cu periuţa electrică, doar că periajul aici este făcut de către medicul dentist Vega Dent într-un mod mult mai profesionist şi cu aparatură performantă.

Cum se desfăşoară o şedinţă de periaj pentru albire?

Trebuie să recunosc că am fost mega-panicată încă de la început. Îmi era tare frică, deşi am văzut mai târziu că mă temeam în van: nu doare absolut deloc acest procedeu. Am scăpat rapid de emoţii, când am văzut că nu doare şi nu am de ce să mă tem. Albirea se realizează prin periere cu o unealtă profesionistă, care curăţă bine dinţii. Totul s-a desfăşurat simplu şi fără incidente şi am fost tratată incredibil de frumos.

Sursa https://www.facebook.com/DentaRoyal?fref=ts

Se vede că totul a decurs ok, nu? Durata periajului a fost de 20 de minute, cu aproximaţie. La final mi-am simţit dinţii incredibil de curaţi, cum nu cred că i-am simţit vreodată, oricât i-am periat eu acasă. Într-adevăr se simte o diferenţă ca de la cer la pământ faţă de periajul clasic din locuinţa proprie.

Sunt încântată de efectele periajului şi mă bucur că există această metodă prin care îţi poţi curăţa şi albi dinţi în mod sănătos, fără a-i afecta. Nimic nu este exagerat, căci cu siguranţă nu îmi doresc un zâmbet mult prea alb, artificial. Nu am suferit de nicio sensibilitate după şi chiar în acea zi am băut suc rece, uitând că doar ce făcusem procedura. Nimic nu mă doare şi dantura nu îmi este sensibilizată.

Cu toate acestea, cabinetul Vega Dent oferă servicii de înaltă calitate cu aparatură excelentă şi pentru situaţii mai grave şi probleme serioase. Nu pot decât să sper că nu voi avea nevoie de vreo intervenţie în suferinţă fiind, dar dacă totuşi se va întâmpla, ştiu unde să apelez.

Recomand cu drag tuturor un periaj de albire la cabinetul Vega Dent din Craiova, căci efectele se văd încă de la prima şedinţă. Teoretic trebuie făcute două asemenea tratamente, pentru rezultate pe măsură. Dacă aveţi vreo problemă, pe strada Buziaş, nr. 49, Craiova, veţi primi ajutorul necesar.

Voi aţi avut probleme cu dinţii până acum? Vă e frică de dentist?




Pagini