Canta si tu in Orkestra!

Daca esti blogger, este absolut obligatoriu sa fi auzit macar o data de Orkestra. Mai pe romaneste, Orkestra este un concurs destinat bloggerilor, unde acestia pot scrie articole pe diverse teme si pot castiga premii tentante. Fie ca este vorba despre bani, vouchere sau produse, puteti castiga fara indoiala premii frumusele.



Editia aceasta poarte numele de fall/winter, dat fiind sezonul. Cu toate acestea, eu nu sunt la prima participare. Puteti vedea in arhiva rezultatele mele din vara, de unde am dobandit o gramada de premii care mai de care mai minunate. Toata ideea acestui articol e de a va motiva: nu aveti nevoie decat de un blog cu putina vechime, care sa aiba Page Authority peste 20, putina rabdare si multe creativitate. 

Puteti scrie articole despre calatorii, copii, afaceri, tehnologie etc, important este ca puteti castiga cu acele articole bani sau produse pe care vi le doriti. Este momentul sa incercati si sa iesiti din zona de confort in care  ganditi asa: "Nu ma complic, nu particip, oricum nu am sanse..." Gata cu comoditatea!


De ce imi place Orkestra?

Nu o sa mint cand spun ca imi place pentru ca... premii! Nu exista campanie cu premii neinsemnate si astfel impulsul este mare pentru fiecare participant. Premiile insumeaza peste 50.000 de lei, iar cel care va cumula cel mai mare punctaj va castiga automat 3.800 de lei. Suna bine, nu?

Poti participa daca ai cont pe blogspot sau domeniu propriu, dar daca folosesti wordpress vei primi gratuit mutare pe domeniu!

Spre deosebire de editia trecuta, la notare nu mai conteaza vizitele aduse catre site-urile sponsorilor. Acum conteaza nota pe calitate, pe respectarea cerintelor si pe vizitele propriu-zise aduse articolului tau participant. 

Calitatea conteaza 50%, respectarea brief-ului 30% si vizitele 20%, dar despre asta puteti citi mai multe daca accesati site-ul Orkestra. Notarea mi s-a parut mai mereu obiectiva si unde am avut articole bune am primit nota mare, unde stiam ca scartaie am fost taxata.

Important este sa scrieti cu drag si sa puneti suflet in articolele voastre. Am incredere in Orkestra pentru ca se poate, pentru ca ofera sansa de castig si bloggerilor mai mici, care pot sa schimbe ceva cu cuvintele lor. Orkestra da o sansa celor care stiu sa transforme un simplu advertorial intr-o poveste interesanta, captivanta pentru cititori.

Daca esti blogger si crezi ca poti face fata acestei provocari, te invit cu drag sa participi!


Pagini