HAUL: Cum am folosit un voucher de 75 lei in Depozitul de Farduri.

Buna, dragile mele.


   Acum ceva timp am castigat un giveaway pe facebook, care consta intr-un voucher de 75lei pe site-ul Depozitul de Farduri. Flora a fost foarte draguta si m-a indrumat pentru a-mi putea revendica premiul. M-am hotarat greu asupra produselor alese, dar intr-un final m-am decis.
   Azi a venit curierul si aproape ca m-a prins cu o masca verde pe fata, dupa ce eu ma relaxam in casa, iar el ma suna fix din fata blocului. Am uitat insa repede de amuzanta intamplare cand mi-am deschis coletul.
   Asadar, am primit:

1. Trusa de farduri de 78 culori
Sunt extrem de incantata, caci nu am mai avut o trusa asa de mare. Abia astept sa o folosesc.

Pret: 47lei


2. Eyeliner cu pensula
Pret: 8lei
   Nu am mai folosit eyeliner de acest fel, asa ca sper sa ma descurc cu pensulica lui micuta.

3. Ruj Long Lasting

Va spuneam aici ca imi place mult rezistenta lui, asa ca am ales o alta nuanta, nr 12. Din pacate nu il mai vad acum pe site, dar pretul stiu ca era 6lei.
 

4. Kit pentru spancene

   Acesta nu seamana deloc cu cel din poza de pe site, dar presimt ca o sa-mi placa.
   Pret: 11lei

5. Ultimul produs era un set de buretei pentru fond de ten, dar probabil ca nu a mai fost pe stoc, asa ca am primit o pensula. Are perii foooarte moi.

   Eu sunt foarte multumita de produse si de alegerile mele. Voi credeti ca am facut o treaba buna ?

   Pupici, 
   Lore.

Pagini