Păreri despre plasturii pentru albirea dinților Bright White

Mă uit în oglindă, încerc câteva rujuri, mă hotărăsc să ies din casă cu unul roșu, cu subton portocaliu. Acum câteva săptămâni nu îndrăzneam, asta pentru că mi se părea că dinții mei nu sunt suficient de albi. Așa că am apelat la benzi de albit dinții de la Bright White.



Cutia Bright White conține 14 pliculețe cu plasturi, pentru două săptămâni de ,,tratament”. Eu am folosit până acum jumătate dintre plasturi, dar am observat deja rezultate. Plasturii se aplică pe dinți și se țin așa 30 de minute. Eu prefer să îi aplic în timp ce îmi fac baie, să gătesc, să fac curat, să scriu un articol pe blog etc. Se aplică ușor, nu e nevoie decât de câteva secunde pentru a-i lipi perfect de dinții care NU trebuie spălați înainte, ci după.


Așa cum probabil vă așteptați, plasturii nu au niciun efect pe fațetele dentare. De asemenea, dacă aveți dinții foarte sensibili, s-ar putea să aveți ceva probleme, având în vedere că plasturii conțin peroxid. Gustul acestora nu este unul neapărat neplăcut, dar nu pot spune că mă simt perfect confortabil când îi port. Se simte mentolul puțin, iar momentul de după îndepărtarea plasturilor este ca o eliberare. Pasta care rămâne pe dinți trebuie îndepărtată apoi prin periaj (eu prefer să mă spăl, ca de obicei, cu periuța electrică).


Eu în trecut am folosit benzile pentru albirea dinților Crest, cu care însă am avut o experiență tare neplăcută. Chiar dacă efectele de albire s-au văzut, am avut mari, mari dureri. Cu benzile de albire Bright White nu am avut niciun pic de durere, nicio senzație de disconfort sau de sensibilitate.


Se recomandă a se evita cafeaua, vinul, Coca-Cola sau alte băuturi ce pătează dinții imediat după terminarea tratamentului, dar, recunosc, eu am mai băut câte o gură-două de cafea. Pot spune că am văzut rezultate după primii 4-5 plasturi, dinții devenind mai albi de la utilizare la utilizare. Însă simt că albirea a fost mai proeminentă la Crest, dar, dacă ar fi să aleg, prefer 10 plasturi Bright White fără dureri decât 5 plasturi Crest cu sensibilitate accentuată.


Mi-ar plăcea ca într-o zi să merg la dentist pentru o albire profesională, dar îmi este foarte frică să nu îmi sensibilizez și mai tare dinții. Cu acest produs reușesc să îmi albesc dinții ușor, acasă, într-un mod foarte econom. Sunt foarte încântată că nu am simțit nicio durere cu acești plasturi, iar rezultatele sunt foarte bune.

Găsiți plasturii despre care am scris eu mai sus pe site-ul http://drwhite.ro/, dar și pe https://www.facebook.com/drwhite.ro.



UPDATE: Găsiți pe pagina de Facebook și Instagram două concursuri unde puteți câștiga seturi complete pentru albirea dinților! Multă baftă!




Pagini