HAUL DressLink

Am mai dat câteva comenzi pe DressLink și am fost destul de mulțumită de fiecare dată. În linii mari, nici acum nu a fost o excepție. Am pus în coș doar produse de care aveam nevoie și pe care le folosesc cu mare drag. 



Comanda mea a ajuns în aproximativ 20 de zile și mi-a fost adusă acasă, de către poștaș. În mod cert nu mă așteptam nici măcar să ajungă la poșta de cartier, dar să îmi mai fie și livrată personal. Încă nu am înțeles de ce s-a întâmplat asta, pentru că pachetul a fost trimis prin PostNL, iar acestea îmi ajung mereu la vamă. Surpriză plăcută, eu bucuroasă.


La capitolul accesorii, piesa de rezistență este această geantă micuță, nuanța dark brown. Am purtat-o în prostie de când am primit-o, pentru că arunc în ea telefonul, cheile, banii și abonamentul de autobuz și sunt gata de plecare. Este foarte ușoară și se asortează aproape cu orice. Are o curea lungă, ce îmi permite să o port în stil poștaș, astfel că am mâinile libere și nici nu o simt. În plus, îmi place și închizătoarea, care este ușor de desfăcut și foarte practică.

Am mai adăugat în coș și o pereche de ochelari de soare în stilul retro, care a devenit brusc cea mai purtată perechi de ochelari a primăverii. Arată bine și cu părul liber, dar și cu un coc lejer în vârful capului, oferind fiecărei ținute un aer lejer și relaxat. Îmi place că par destul de solizi și nu dau semne că se vor rupe la prima suflare de vânt. În plus, nu sunt genul de ochelari care să tot alunece de pe nas (asta fiind una dintre cele mai enervante lucruri la ochelarii de soare pe care i-am mai avut).

Am adăugat în coș și o brățară pentru Andrei, care însă s-a dovedit a fi o dezamăgire. Asta pentru că, la prima purtate, s-a desfăcut din toate încheieturile, iar ațele au fugit care încotro. Nu a fost chip să o mai pot repara. Am văzut de la început că este tare fragilă. A costat puțin, 0.59$, dar asta tot nu este o scuză.

Tot la capitolul dezamăgiri aș putea include și acest burețel pentru machiaj, care mi-a dat impresia că este un dupe după celebrul RealTechniques. Nu este așa, pentru că odată udat nu își mărește volumul și nu aplică prea bine fondul de ten. Am tot încercat să îl folosesc, dar parcă niciodată cu succes.

Tot în categoria accesorii se încadrează și perechea de cerceluși de mai sus. Este tare finuță și elegantă, mă simt mereu specială când îi port.


Am adăugat în coșul meu de cumpărături și două perechi de lenjerie intimă. Nu consider un tabu cumpărarea lenjeriei intime - toată lumea poartă, de ce să nu împărtășesc cu voi părerile mele? Sunt foarte mulțumită de ambele seturi (lenjeria nude și lenjeria neagră), fiind dintr-o dantelă calitativă, ce se mulează frumos pe corp. În plus, sunt foarte comode, iar croiala este cu adevărat interesantă. Sutienul negru este fără îndoială preferatul meu, pentru că nu are burete și parcă e o idee și mai confortabil datorită acestui fapt. 

În ceea ce privește mărimile, recunosc, am fost temătoare să nu aleg o mărime prea mică, așa că am optat pentru mărimea 36 la cea nude, cea neagră fiind oricum one size (sutienul este ajustabil, deoarece la spate se închide prin înnodare, ca un costum de baie). Vă recomand lenjeria intimă de pe DressLink, pentru că are prețuri mici și este de calitate. Eu cu siguranță îmi voi mai cumpăra și alte modele.

Am pentru voi două cupoane de reducere pentru voi la o comandă DressLink:
  • reducere de 5$ pentru cumpărături peste 59$ folosid codul :DLblog5
  • reducere de 10$ pentru cumpărături peste 99$ folosid codul :DLblog10

Sunt foarte curioasă să știu dacă voi ați făcut vreodată cumpărături de pe site-ul DressLink și ce experiențe ați avut!




Pagini