OOTD: Haunted House

Atât de îndrăgostită sunt de ținuta aceasta, încât atunci când vreau să ies rapid din casă și totuși să pară că am stat o grămadă să mă aranjez, știu că aceasta e combinația ideală. Unde mai pui că tot ce port aici e atât de comod, că m-am simțit ca pe un norișor de pluș.


Elementul principal al ținutei de azi pare a fi rochia lungă, care îmbină frumos rozul cu griul. Nu a mai apărut până acum pe blog, deși o am de multă vreme și am mai purtat-o și vara trecută. Este foarte lejeră, comodă și răcoroasă. Nu mai este pe stoc, din păcate.

Mi s-a părut că se completează perfect cu kimono-ul alb, proaspăt intrat în dulapul meu. Este. fără îndoială, cel mai frumos kimono pe care l-am avut vreodată și mă face mi-l imaginez pe malul mării, peste un costul de baie colorat și o pălărie mare de baie ce îmi acoperă părul ondulat. Este genul meu cu adevărat, fiind o piesă basic ce îmi lipsea din garderobă.

Tot în ultima comandă SheIn am primit și acest rucsac amuzant, în care începe toată casa. E mega-încăpător și tare frumușel, design-ul său fiind unul copilăros și drăgălaș. Este foarte bine compartimentat la interior, astfel că, fără exagerări, poți să faci și piața cu el, că tot nu pare prea plin. Este perfect pentru mine, pentru că de obicei port genți mari, mai ales la facultate.










Kimono (click aici)
Rochie (click aici)
Ghete (click aici sau aici)
Rucsac (click aici)

Pagini