5 articole de feronerie care nu strică la casa omului

De mică am fost pasionată de organizare și design interior. Astfel că, încă de pe vremea când nu aveam buletin, îmi plăcea să particip la montatul mobilierului, la zugrăvitul pereților sau la vopsirea gardurilor. 


Au trecut ceva ani de atunci, mi-am echipat între timp propriul apartament și sunt destul de mulțumită de felul în care am aranjat una, alta. Nu am cheltuit o avere pe mobilă, ci am încercat să combin piesele găsite prin depozite cu cele din magazinele de profil. Asta nu înseamnă că nu mai pun uneori ochii pe o draperie nouă, pe un covor pufos sau pe vreun dulap pentru baie. Dar încerc să fiu chibzuită și să nu fac schimbări necalculate, atunci când chiar nu este nevoie și nici portofelul nu este prea încântat. Unde mai pui că nu e niciodată suficient să alegi mobilier pentru apartament, ci e nevoie și de ceva articole de feronerie, cum ar fi:

1. Roțile. Poate te vei întreba De ce să am nevoie de roți în apartament? Ei bine, pentru că îți pot salva viața când vine vorba de mutat mobila. Cu ajutorul roților poți muta locul unui dulap plin cu haine, asta dacă te-ai săturat de aspectul dormitorului tău sau pur și simplu vrei să aspiri în spatele lui. S-ar putea să găsești șosetele care și-au părăsit perechea de-a lungul vremii, toți cerceii ăia pe care îi lași seara pe birou și par că au plecat în țările calde sau chiar rujul ăla mișto pe care l-ai cumpărat azi și mâine îl cauți disperată în toate gențile. 

2. Lacătele. Cei care au stat la cămin știu că, dacă nu nimerești cu colegi ok, o să simți nevoia să să pui un lacăt pe orice îți aparține, de la geamantan, cosmetice și chiar borcanul ăla ultim cu zacuscă luat de acasă de Crăciun. La fel se aplică și când vine vorba despre blocurile ce au debara comună, unde oamenii merg și își lasă conservele. Ai nevoie de un lacăt bun și dacă vrei să îți securizezi pușculița. Ar fi ok totuși să nu pierzi cheia, ca să poți să cheltui în voie cei 40 de lei strânși de-a lungul anului.

3. Broaște. Nu cele care fac oac, ci cele care te ajută să ai parte de puțină intimitate, mai ales când locuiești cu colegi de apartament sau chiar cu partenerul de viață. Asta pentru că îți vine uneori să închizi ușa în cealaltă cameră, să poți să citești în voie, departe de sunetul mâncatului de chips-uri sau de apăsatul nervos al tastelor într-un veritabil joc de Dota. Dragostea ca dragostea, dar eu, una, iubesc și un colțișor de liniște uneori.


4. Amortizoare ușă. Nici nu știu cu ce aș putea completa aici. Ai nevoie de amortizoare ușă pentru că ai nevoie de liniște, mai ales dacă nu vrei să-ți trezești pisicile când ajungi acasă. Sau dacă ai vecini care-ți bat în calorifer la cel mai mic zgomot. Totuși, s-ar putea să te încurce dacă ești drama queen și îți place să iești dintr-o ceartă cu un trântit zgomotos al ușii. Your choice.

5. Seif. Îmi doresc un seif în casă de o grămadă de timp. Unul micuț, pentru documente și bani, unde să-mi țin economiile și actele. Așa aș ști exact unde mi-am pus certificatul de naștere (apropo, sunt singura care îl pierde de trei ori pe an?), chitanțele de la întreținere (care trebuie păstrate, că altfel nu pot dovedi că am plătit luna X, când sunt restantă la avizier) și contractul prenupțial, nu?


Toate cele 5 articole de feronerie de mai sus se găsesc pe depozit-online.ro într-o mulțime de variante. În plus, prețurile sunt foarte ok, iar livrarea este rapidă chiar la tine acasă. Eu zic că merită să arunci un ochi, sigur vei găsi ceva ce-ți face cu ochiul.

Pagini