Se apropie ziua mea!

Când vine vorba de cumpărat cadouri pentru un bărbat, parcă e din ce în ce mai greu să cumperi exact ceea ce trebuie. Adică, pentru mândrul meu, anul trecut mi-am stros ceva imaginație pentru a găsi soluția perfectă, iar asta cu toate că suntem împreună de aproape 5 ani de zile. Iar Andrei nu e tocmai genul care să-mi lase indicii pe ici, pe colo. Nuuu! Adoră să mă vadă cum mă strofoc și-mi dau și ultimul ”of, mă enervezi”. Descoperă Cadourile pentru el, bună glumă!



 Mai pe scurt, trebuie să-mi folosec iscusința și intuiția feminină pentru a alege exact ceea ce trebuie. Cuvinte cheie tastate pe google: "Cadouri barbati", "cadouri pentru el", "cadouri speciale". Da, am apelat la internet pentru un strop de inspirație de fiecare dată când a fost nevoie. Iar de aici și până la un site foarte tare n-a mai fost decât un click. Pe complice.ro m-am ”lovit” de pragul de care aveam nevoie pentru găsi fix ceea ce este nevoie, și asta nu oricum, ci în funcție de eveniment.

Așadar, cineva care probabil a avut aceleași nedumeriri ca mine sau ca tine înainte s-a gândit (și bine a făcut) să dea o mână de ajutor celor care urmează să urle în gura mare un ”La mulți ani... surprizăăă”. Și na, acum nu mai trăim în secolul 20 când variantele de cadouri pentru el sau cadouri speciale erau destul de limitate. Acum totul s-a diversifiat și poți face câteva cadouri barbați foarte interesante, în funcție de eveniment. Adică, dacă e ziua îndrăgostiților, îi oferi un cadou specific acelei zile. Dacă e ziua lui de naștere, poți să optezi pentru o cină mai romantică, un salt cu parașuta sau un zbor cu elicopterul deasupra micului Paris. Mă rog, ideea e că deși pare simplu să vii cu idee, știi și tu că atunci când te presează timpul, ai da un cal pentru un regat... adică pentru o idee.


Partea bună este că numai mâine nu-i poimâine și vine ziua mea în 29 ale lunii curente, ceea ce înseamnă că este rândul meu să-l privesc cum dă din colț în colț în mod galant încercând să mă surprindă cu ceva, fără să se dea de gol (așa cum o face în fiecare an). Să înceapă distracția!

Pagini