Mi-e dor să citesc o carte pe nerăsuflate

Pentru că în ultima vreme am avut mai puțin timp pentru citit, lista mea de cărți to read se mărește pe zi ce trece. Printre ele se găsește și volumul De veghe în lanul de secară, pe care vreau să îl încep de cel puțin un an. Majoritatea cărților le împrumut de la bibliotecă, iar atunci când cumpăr cărți prefer varianta în formar electronic. De ce? Am un ebook reader care îmi place la nebunie și pe care nu îl prea las să se odihnească. Așa că, ori de câte ori mai vreau să văd ce volume au apărut sau ce prețuri s-au mai micșorat, intru pe cea mai tare librărie online

❤❤❤

Din păcate, nu am mai găsit de mult o carte care să mă facă să o citesc pe nerăsuflate. Am citit multe cărți care m-au ținut cu inima la gură, dar parcă în ultima vreme nu mai găsesc una în acest gen. Cele polițiste, pline de mister, de intrigă, recunosc că sunt preferatele mele. Pe de altă parte, m-am hotărât să încep să citesc cărți în limba engleză. Cititul în engleză mi se pare o metodă foarte interesantă de a-ți perfecționa puțin cunoștințele. Unde mai pui că în acest fel nu ratezi niciun substrat care se pierde de cele mai multe ori prin traducere. 

Am găsit trei cărți pe care le-aș vedea cu drag în biblioteca mea:


1.Decorating Cakes with Chocolate - pasiunea mea pentru prăjituri este una recentă, dar aș savura pe nerăsuflate o carte de acest fel.


2.The Kite Runner - din categoria beletristică, aceasta este o carte ce are legătura cu fuga personajulului din Aganistan. Povestea pare a fi una impresionantă, plină de emoții.


3.Grădina secretă - nu aș zice nu unei cărți de colorat pentru adulți! Coloratul este o metodă de relaxare foarte plăcută, care funcționează pentru mine de fiecare dată.


Pe Books Express, o librărie online, găsesc o mulțime de cărți online la prețuri foarte bune. Cărțile sunt atât în română, cât și engleză și se găsesc o mulțime de categorii, de la beletristică la cărți de specialitate. O astfel de librărie online complexă este întru totul pe placul meu, asta pentru că pot găsi aici o mulțime de cărți online și cu o singură comandă îmi asigur doza de lectură pentru o vreme bună.


Pagini