22 noiembrie 2015

Un copywriter, doi copywriteri

Dacă acum 20 nimeni nu știa care este diferența între copywriting și copy writing, în zilele noastre lucrurile stau total diferit. Cu toții știm ce este acela un copywriter și care este rolul său. Iar dacă cineva nu știe, e bine să menționez că acesta este un creativ, cum îmi place mie să-l numesc, care compune texte sau sloganuri de promovare pentru o anumită firmă. Orice brand are nevoie de o echipă profesionistă de copywriteri care să îi asigure o bună comunicare cu publicul. Asta pentru că citatul lui William Shakespeare (“Peștii se prind cu undița, iar oamenii cu vorba”) nu a fost niciodată mai plin de însemnătate decât în vremurile în care trăim acum.

Peste tot vedem reclame interesante, titluri care ne rămân în cap sau texte memorabile. Acestea nu sunt altceva decât rezutatul unor specialiști de content writing. Toate acestea sunt create de către o echipă de copywriteri specializați în acel domeniu, care reușesc să scoată ce e mai bun din produsul comandat. Nu e așa că pare super să ai un astfel de job în copywriting? Să scrii, să îți imaginezi scenarii, să vii mereu cu idei bune? Ei bine, lucrurile nu sunt însă doar lapte și miere, asta pentru că un astfel de job este imposibil pentru cineva care nu are simțul umorului dezvoltat sau o imaginație fără bariere. Și dacă să ai o astfel de carieră este dificil, să găsești oamenii potriviți pentru firma ta poate părea și mai dificil. Dar slavă cerului că există firme de publicitate menite să vină în ajutorul afacerii tale.


Căutările după expresii cheie precum ”firmă de publicitate sfaturi pentru copywriteri” sau ”unde găsesc firme de content writing” pot înceta! O firmă de publicitate este special pregătită pentru a ajuta o afacere să fie cât mai bine dezvoltată și în mediul online. Fie că ai nevoie de conținu bine optimizat SEO pentru site-ul tău, fie de alte texte promoționale, poți apela la firme de publicitate precum The Markers. Fiecare text este special ”croit” pentru a obține rezultatele dorite, fie că este vorba despre trafic, vânzări sau popularitate.

Ce să mai încolo și încoace, trăim într-un secol al tehnologiei și nu trebuie să neglijăm rolul extrem de important pe care îl au cuvintele!