HAUL: Prima mea comanda iHerb

Cred ca am stat trei luni in cumpana inainte sa plasez prima mea comanda iHerb. Am avut atatea emotii, neclaritati, incat mereu renuntam la idee. Ma gandeam ca produsele se gasesc si la noi in tara, ca nu e necesara o astfel de comanda. Prima mea comanda iHerb - un moft! Nu intelegeam deloc fetele care aveau zeci de comezi la activ si care spuneau ca sunt "dependente de iHerb". Ce poate fi asa interesant la acest site? 





Acum trei saptamani m-am rasfatat putin si am plasat prima mea comanda iHerb. Pe langa produse, am pus in cos si o multime de griji. Ma gandeam ca prima mea comanda iHerb va fi si ultima, sigur va fi un esec total, produsele nu imi vor placea sau, cel mai grav, coletul se va pierde pe drum. Azi am ridicat de la posta locala coletul cu prima mea comanda iHerb si abia acum realizez cat de prostuta am fost si cat de mult iubesc acest site.

◕‿◕

Prima mea comanda iHerb: detalii despre plata


E foarte simplu sa plasezi o comanda iHerb. Contul se creeaza rapid. Trebuie sa adaugi produsele in cos si sa continui pasii pentru a plasa comanda. Plata se face cu cardul, fara paypal. Trebuie doar sa introduceti detaliile de pe card - numar, data expirarii etc. Nu e complicat deloc!

Prima mea comanda iHerb: detalii despre livrare


Pentru prima mea comanda iHerb, eu am ales varianta cea mai ieftina de transport, adica Airmail, care a costat 16.25lei. Va recomand sa alegeti aceasta varianta, pentru ca este mai ieftina decat celelalte, DHL sau UPS. In plus, la DHL va mai trebui sa platiti la primire o taxa de ~50lei, deci nu merita.

Eu am plasat prima mea comanda iHerb intr-o duminica, 11 octombrie. Data estimata de livrare a fost 19 octombrie - 16 noiembrie. Coletul mi-a ajuns azi, 29 octombrie. Un timp rezonabil, cred eu. Asta totusi nu m-a impiedicat sa verific de doua ori pe daca am primit sau nu avizul. Coletul a ajuns la posta din cartierul meu si nu am platit alte taxe.

Prima mea comanda iHerb: am beneficiat de vreo reducere?


Da! Fiind prima mea comanda iHerb, am beneficiat de un discount considerabil. Exista coduri de reducere de 5$ pentru o comanda sub 40$ si 10$ pentru o comanda peste 40$. Pe langa aceasta reducere, mi-au fost scazuti 10$ pentru ca era prima mea comanda iHerb.

Si eu am un cod de reducere pentru voi: ZRT065. Il puteti folosi, daca doriti reducerea mentionata mai sus.

Prima mea comanda iHerb: ce produse am ales?



Motivul principalul care a dus la plasarea comenzii mele iHerb a fost suplimentul cu merisoare si vitamina C. V-am mai vorbit despre prevenirea infectiilor urinare, este o problema cu care eu ma confrunt de multi ani si pe care nu am reusit inca sa o combat. M-am saturat de toate suplimentele din plafarele noastre, care costa o avere si au o concentratie mica de fruct de merisor. Asa ca am pus ochii pe suplimentul Nature's Bounty cu merisor si vitamina C. L-am ales pentru ca are o concentratie mare de fruct, dar si un numar mare al capsulelor: 250. Imi va ajunge o perioada indelungata si este o investitie care merita din plin. Acest supliment cu merisor nu contine coloranti, arome artificiale, conservanti, zahar, lactoza, gluten, sodium.

Vitaminele Alive sunt iarasi o investitie, pentru ca la noi in farmacii sunt mult mai scumpe. 90 de capsule - 36 lei, eu zic ca e o afacere foarte buna!

Spirulina de 500mg este unul dintre produsele din categoria Trial Pricing, asa ca a beneficiat de reducere. Mie imi prieste spirulina si ma simt bine cand iau acest supliment.



Pasta de dinti Jason pentru albire este un produs pe care mi-l doresc de mult. L-am vazut la foarte multe bloggerite si am citit pareri foarte bune, in special in privinta albirii dintilor. Sunt foarte curioasa sa o incerc! La o prima "mirosire", este pe gustul meu - mentolata, cum imi place mie!

Am mai folosit primer-ul Elf, mi-a placut, imi era dor de el, asa ca l-am recumparat!


Sunt o mare iubitoare a cocosului, asa ca nu am putut rata momentul sa cumpar doua bucati din acest organic Creamed Coconut. Vreau sa il folosesc la briose si la clatite.

Mierea de trifoi e o noutate pentru mine. Are un miros diferit, puternic, ce parca aduce a fructe de padure. Am incercat-o azi in ceai si mi-a placut mult!


Am primit si doua surprize de la iHerb: un set cu trei pliculete de ceai organic si o ascutitoare. Mi-a placut gestul lor, m-am simtit foarte bine cand le-am gasit in colet. Am apucat sa incerc unul dintre ceaiuri, a fost aromat si gustos:



Sunt foarte incantata de prima mea comanda iHerb si cu siguranta vor urma si altele! Cu tot cu reduceri, pretul final platit pentru aceasta comanda a fost de ~160 lei. O sa va tin la curent cu efectele suplimentelor, dar si cu detalii despre restul produselor. Urmariti-ma pe Facebook si pe Instagram!

Va doresc un weekend minunat alaturi de cei dragi! 
◕‿◕

UPDATE: Nu am fost foarte încântată de suplimentul cu merișor, dar recomand din suflet suplimentul D-Mannose (click AICI) pentru infecțiile urinare dese! Mi-a salvat viața, o să scriu curând despre el :D 

Pagini