OOTD: Paltonul care NU e halat de baie

Nu am vrut să scriu nimic despre evenimentele din ultima perioadă. Nici pe blog, nici pe Facebook, nicăieri. Fapte, nu vorbe. Revin azi la programul obșinuit, fără a trece cu vederea ce se întâmplă în țară. Nimeni nu ar trebui să o facă.





În ceea ce privește ținuta, am ales elemente simple, versatile. Paltonul verde mentă este tare frumos și călduros. Deși mă face să mă gândesc la un halat de baie (probabil că asta este impresia generală asupra acestor paltoane), mi se pare o piesă interesantă. Am ales mărimea M și sunt mulțumită de decizie.

Pulovărul este o piesă absolut superbă. Dantela îi oferă un aer chic, vintage. E tare gros și este croit în formă de A. O pereche de blugi rupți size M, o geantă neagră și o pereche de ghete cumpărare de curând dintr-un second hand au completat ținuta.







Vă doresc un sfârșit de săptămână minunat! Aveți grijă de voi! ◕‿◕

P.S. Câștigătoarea la concursul de AICI este mai jos. Aștept să mă contactezi printr-un email pe loredanavlaescu@yahoo.com sau prin mesaj pe pagină.


Pagini