Să zâmbim!

Nu știu cui să-i mulțumesc, dar nu am avut niciodată probleme cu dinții. Lapte nu beau, cafeaua nu-mi lipsește și mai beau și sucuri acidulate. Dulce mai puțin - ciocolata și batoanele cu semințe sunt însă slăbiciunea mea. Am fost de două ori la dentist în viață și niciodată pentru proceduri complicate. Nu am fațete dentare, nici coronițe sau alte nebunii. Uneori chiar mă întreb de ce am fost atât de norocoasă. Văd prieteni sau colegi care se plâng mereu de vizitele la dentist, iar eu nici măcar nu știu ce e aia carie.

Am o singură plombă, asta pentru că am vrut neapărat să tai din rădăcină un punct negru care părea că se va mări. Și bine am făcut, pentru că am avut parte de o procedură simplă, nedureroasă. Dentistul a fost încântat să vadă că nu e mare lucru de ”muncă”. Am profitat de ocazie și am întrebat mai multe detalii despre îngrijirea dinților, despre ce pastă de dinți să folosesc și cum să previn cariile. Este foarte important să avem grijă de dantura noastră atât din interior (consumând lacatate, suplimente cu calciu), dar și din exterior (periat de două ori pe zi, folositul unei ape de gură potrivite, dar și a aței dentare). 


Acum ceva vreme am încercat acasă benzi pentru albirea dinților și, deși rezultatele erau vizibile, am avut dureri mari și am întrerupt tratamentul. Însă nu am renunțat complet la ideea de albire a dinților. Cu toții ne dorim să avem un zâmbet perfect, nu? Însă data viitoare voi miza pe ajutor profesionist, așa cum este Clinica stomatologică Trident. Această clinică stomatologică vă poate ajuta să scăpați de probleme dinților cu care vă confruntați. De exemplu, dacă doriți să vă montați fațele dentare, prețurile sunt accesibile la Trident, iar procesul este sigur și profesionist. Fațetele dentare sunt o soluție ideală pentru cei cu un zâmbet stricat de anumite probleme dentare. Acestea refac aspectul danturii și ne ajută să avem mai mult încredere în noi atunci când vorbim.

De altfel, este esențial să facem măcar o dată pe an un control de rutină la dentist. Chiar dacă noi nu vedem problemele, este posibil ca ele să existe. De exemplu, este greu să ne controlăm măselele din partea de sus, așa că pot exista acolo carii mici, ce se dezvoltă, iar noi să nu știm. 

Nu trebuie să uităm să zâmbim și să avem grijă de zâmbetul nostru! :)

Pagini