Pentru ce folosim uleiul de tea tree Solaris?

Uleiul de arbore de ceai este unul dintre cele mai cunoscute şi folosite uleiuri în cosmetică. Am citit enorm de mult despre el şi despre proprietăţile lui, aşa că acum noi doi avem o relaţie de iubire indistructibilă.

Uleiurile esenţiale în general sunt o adevărată comoară. Proprietăţile lor miraculoase sunt dovedite, testate şi dau rezultate excelente. Până să ştiu că uleiurile esenţiale au beneficii foarte bune asupra sănătăţii le foloseam doar pentru baie. Picuram în cada plină diverse uleiuri (lavandă, portocale, lămâie etc.) şi mă bucuram de momente de răsfăţ şi desfătare a simţurilor. Apoi am observat pe bloguri cum o mulţime de fete recomandau uleiul esenţial de tea tree pentru aproape orice. De atunci am folosit doar uleiul de tea tree Solaris, pe care îl cumpăr din Plafar la preţul de 7-8 lei. Nu am fost tentată de altă marcă până acum, căci pur şi simplu toate dorinţele mi-au fost satisfăcute de către acesta.


Un astfel de ulei de tea tree Solaris are o cantitate de 10ml de produs, iar eu cumpăr cam două pe lună. Acest ulei esenţial de tea tree Solaris este obţinut prin distilare cu vapori de apă a frunzelor de Melaleuca Alternifolia. El are proprietăţi dezinfectante, antivirale si antifungice. Un lucru care poate părea puţin supărător este mirosul înţepător, puţin greoi. Mereu am în casă ulei de arbore de ceai, fiind folositor în diverse scopuri, aşa cum veţi vedea mai jos. 

În capăt există un astfel de sistem de dozare, care mă ajută să torn un număr fix de picături.
Pentru ce folosim uleiul de tea tree Solaris?


1.Măşti antiacnee şi purificatoare pentru ten

Având proprietăţi dezinfectante, acest produs este excelent pentru a calma şi trata coşurile. Acneea este o afecţiune extrem de supărătoare şi dureroasă atât din punct de vedere fizic, cât şi mental. Ştiu cum este, pentru că am trecut şi eu prin această corvoadă.

O mască potrivită pentru tenul gras şi acneic este cea formată din argilă şi ulei de arbore de ceai. Puteţi folosi o linguriţă de argilă pudră, 4-5 picături de ulei esenţial de tea tree Solaris şi, pentru a ajunge la consistenţa dorită, mai puteţi adăuga câteva picături de apă. Masca se aplică pe tenul curat, spălat cu apă călduţă fără săpun şi se lasă să acţioneze 15-20 de minute, până când se usucă total şi simţiţi că vă "strânge" tenul. Îndepărtaţi apoi cu apă călduţă şi nu uitaţi să vă hidrataţi tenul cu o cremă sau ulei (de argan, jojoba, sâmburi de struguri etc.), pentru a împiedica descuamarea. Nu aplicaţi uleiul de arbore de ceai direct pe ten.

2.Loţiuni tonice pentru ten

Tot din categoria antia-acnee, uleiul de arbore de ceai Solaris poate fi folosit în loţiuni tonice homemade. Vă puteţi face o loţiune tonică homemade din 50 ml de apă sau ceai (muşeţel, de exemplu) şi 10 picături de ulei esenţial de tea tree. Agitaţi bine înainte de folosire şi ţineţi flaconul în frigider.

Uneori, când nu am preparată această loţiune tonică homemade pentru tenul gras şi acneic, umezesc o dischetă demachiantă în apă rece şi pun pe ea 2-3 picături de ulei de arbore de ceai, apoi tamponez uşor zonele afectate. Veţi vedea cum coşurile vor trece mai repede, se vor vindeca mai repede şi nu vor lăsa semne.

3.Soluţie anti-mătreaţă

Un alt truc util este acela de a pune în şampon ulei de arbore de ceai. Eu însă nu fac acest lucru, ci iau cu mine în baie când îmi spăl părul flaconul de ulei esenţial de arbore de ceai. Torn în palmă şampon, peste care pun câteva picături de ulei, amestec uşor şi apoi îmi şamponez părul. Clătesc din belşug şi aplic balsam sau mască hidratantă, apoi iar clătesc.

Tot pentru efect anti-mătreaţă puteţi pune într-un flacon cu pompiţă 50 ml de apă şi 10-15 picături de ulei şi pe părul uscat, după spălare, puteţi pulveriza la rădăcini. Veţi trata şi preveni mătreaţa, este un tratament natural, ieftin şi eficient.

4.Aromaterapie

Puteţi folosi 3-5 picături în 30ml de apă în lampa de aromaterapie, împreună cu alte uleiuri esenţiale Solaris. Se creează un mediu ambiant plăcut şi relaxant, cu aer curat. Este recomandat pentru cei cu probleme ale aparatului respirator, fiind un purificator al aerului nemaipomenit. Mie îmi place să pun şi în cadă, alături de alte uleiuri, pentru a crea o atmosferă îmbietoare.

5.Infecţii urinare

O problemă des întâlnită la femei este infecţia urinară sau cistita. Rare sunt femeile care sunt ferite de aşa ceva, iar durerile şi usturimile din timpul acestei afecţiuni sunt îngrozitoare. Nici eu nu am fost ferită de ele, din contră. Un truc pe care l-am aflat de la Cătălina Toma, autoarea blogului Ebony Vintage, este acela de a adăuga 10-15 picături de ulei de arbore de ceai Solaris într-un litru de apă caldă, pentru o baie de şezut. Spălarea zonei intime cu această soluţie are efecte foarte bune pentru tractul genito-urinar, în cistite acute şi cronice, în uretrite şi în infecţii cu Candida. Chiar dacă nu am probleme, la 4-5 zile fac acest procedeu şi îmi oferă o stare de bine, de calmare şi dezinfectare. Uleiul de arbore de ceai pentru infecţii urinare este foarte, foarte bun, cu efecte de durată.

6.Herpes

Un alt mod de a folosi uleiul de tea tree Solaris este pentru a calma herpesul. Acum ceva vreme mi-a apărut şi mie pe buza inferioară un herpes dureros. Am aflat că acest ulei de tea tree are efecte bune, aşa că pe o dischetă umezită puneam câteva picături de ulei esenţial şi tamponam uşor de câteva ori pe zi. Având rol dezinfectant, herpesul a decurs cât de cât normal, fără dureri groaznice şi s-a vindecat bine într-o săpămână. Ştiu că uleiul de arbore de ceai se poate folosi şi pentru dezinfectarea sănătăţii bucale, pe post de apă de gură. Se face aceeaşi soluţie ca la loţiunea tonică: apă şi ulei esenţial, cu care se clăteşte gura după spălarea dinţilor.

Momentan în aceste scopuri am folosit uleiul de tea tree Solaris. Aştept cu nerăbadare comentariile voastre, în care să îmi spuneţi cum folosiţi voi acest ulei esenţial. Poate învăţăm noi trucuri!

Pagini