Zi de zi: Ultimele evenimente din viaţa mea


   În primul rând, vreau să urez un "La mulţi ani!" călduros tuturor celor care îşi serbează azi ziua numelui sau, dacă sunt cazuri, ziua de naştere. Să fiţi sănătoşi, iubiţi, fericiţi şi împliniţi din toate punctele de vedere!

   Am avut o perioadă cam aglomerată, dar încerc să fac faţă la tot. Cei care mă aveţi pe Facebook la prieteni pe contul personal probabil că ştiţi ceva veşti, sunt încântată şi fericită, dar mă abţin să detaliez.

   Cu Facultatea totul e ok, sunt puţin în urmă cu unele proiecte, dar în principiu este bine. Joi am fost la redacţia Gazetei de Sud, unde am văzut cum se tipăreşte un ziar şi care este întreg procesul: de la colectarea informaţiei, la scriere, apoi la tipărirea pe hârtia de ziar. Totul a fost fascinant, la fel şi studioul Radio Sud sau cel Alege TV. Totul mi s-a părut super interesant şi aveam 1000 de întrebări în cap.

   Simt însă că am nevoie de o pauză, de o vacanţă. SuperBlog-ul mă epuizează, iar la Orkestra nu am apucat să scriu decât pentru trei campanii.

   Mâine merg cu Andrei la un botez, primul, de altfel. Voi purta o rochiţă albastră lejeră, strânsă sub sâni şi lărguţă până peste genunchi. Voi apela la o pereche de pantofi nude cu toc gros, comod, căci nu vreau să stau toată seara jos plângându-mă de picioare. Cum nu am mai fost la un botez până acum, mă puteţi ajuta cu nişte sfaturi? Ce se întâmplă, ce ar trebui să ştim?

   O seară frumoasă vă doresc!

   

Pagini