Amnezie sau destin?

   Unde sunt? Ce mi se intampla? Cum de am adormit in data de 7 noiembrie si m-am trezit pe 21 noiembrie? Am murit, e un vis, care e realitatea?

   Sunt disperata. Asa ceva nu e normal, nu se poate intampla, e contra naturii. Stiu ca ultimul lucru pe care l-am facut aseara a fost sa intre pe Elefant.ro, pentru a vedea ultimele reduceri. Imi place sa pandesc ofertele si sa cumpar lucruri minunate la preturi mici. Trebuie sa ma trezesc din vis, sigur e doar un vis. Daca voi intra pe site cu siguranta ca voi vedea fix acelasi lucru. Tastez cu atentie, intru pe pagina si ma sperii de ceea ce vad. Sus si clar scria:

   "Azi, 21 noiembrie este prima zi de Black Friday pe site-ul Elefant.ro! Nu uitati insa de promotiile Black Week, in perioada 21-30 noiembrie 2014!"

   Nu se poate sa fie adevarat. Ofertele cu siguranta sunt reale, dar ceva ciudat se intamplase. Toate categoriile era pline de reduceri si, desi eram sigura ca mii de oameni navigau acum pe site, acesta se misca foarte bine. Am inceput sa rasfoiesc categoriile, incepand cu ceasurile, pe care le urmaream destul de des. Imi plac ceasurile, iar modelele de pe site m-au atras dintotdeauna. Voiam sa ma asigur ca nu este o greseala, asa ca as fi vrut un ceas care sa-mi garanteze ca nu visez. Mereu am avut o afinitate pentru ceasuri si chiar daca nu port in fiecare zi, imi place sa am cateva de baza la care sa apelez ori de cate ori am nevoie. Sunt incantata sa vad asemenea oferte de Black Friday pe Elefant.ro, iar perioada urmatoare se anunta la fel de plina de surprize.

   O alta categorie selectata este cea cu carti si eBooks. O minunatie! Ofertele erau super-tentante, eu fiind mare iubitoare de lectura. Drept dovada, am si un eBook tare drag mie, care ar merge "alimentat" cu cateva carti noi din magazin. Cartile sunt atat de ieftine, incat e pacat sa nu citim. Doar citind devenim mai buni, mai inteligenti si mai greu de manipulat.

   Categoria "Home Deco"  mi-a adus aminte ca imi lipsesc si mie cateva produse prin casa. Iar daca tot am ajuns si la parfumuri, deja simt ca ma apuca palpitatiile. Preturile reduse incredibil de mult ma tentau intr-un mod groaznic, iar colectia mea de parfumuri parca mergea rotunjita putin. Cum sa scapi de tentatii cand vezi genti incredibil de frumoase si elegante, carora nicio femeie nu le-ar rezista? Calitate, eleganta, frumusete... prea multe calitati!

   Neavand copii, categoria "Bebe si copii" nu mi-a strigat prea tare "Cumpara-ma!". Am poposit insa o vreme in categoria de jucarii, caci mi-am reamintit de copilarie. Cand a trecut? Simteam ca am devenit adult exact cum au trecut aceste zile pe care nu mi le aminteam: rapid, fara a le constientiza. Jucariile ma fascinau. Masinute, papusile sau jocuri complexe, de societate aveau preturi incredibil de mici. Ma uitam nostalgica la lego, jucariile copilariei mele. Imi aminteam instant de robotii construiti...

   Telefoane, IT si electrocasnice, viitorul si prezentul nostru. Vedeam oferte imbatabile la tablete, telefoane sau alte gadgeturi pe care multi le avem. Vedeam evolutia si modernitatea in toata splendoarea ei. Preturi mici, caracteristici care mai de care. Reduceri semnificative si totodata abilitatea unor electronice de a fi mai destepte decat noi. 

   Ma trezesc. In final, imi dau seama ca s-ar putea sa fi prevestit bine ofertele de Black Friday pentru site-ul Elefant.ro. Pana la urma, e imposibil ca Elefantul sa nu se ridice la asteptarile mele, cum de altfel au facut-o in fiecare an. Am visat? Amnezie sau destin? Cred doar ca a fost un semnal de alarma, sa stam toti pe faza si sa nu ratam ofertele care se anunta pe Elefant.ro.




Pagini