Review: Apă micelară 3 în 1 Nivea


Demachierea seară de seară e sfântă şi tocmai din acest motiv am fost mereu în căutarea produselor perfecte. Fie că sunt machiată sau nu, dimineaţa şi seara îmi curăţ şi îmi hidratez tenul, folosind produse potrivite tipului meu de piele.

Demachiantul este un produs care nu trebuie să lipsească din colecţia de cosmetice ale unei fete. Ştiu că sunt multe persoane care se demachiază cu şerveţele umede, iar dacă faceţi asta eu vă sugerez măcar să folosiţi şerveţele speciale îmbibate în demachiant, fără alcool sau alţi iritanţi.

Pe de altă parte, niciodată nu mi-a plăcut să folosesc demachiante cremoase pentru zona ochilor, căci oricât de blânde ar fi fost aveam mereu senzaţia că ochii îmi sunt iritaţi şi nu îmi plăcea deloc senzaţia. Nici demachiantele de tip spumă, care se aplică în momentul spălării tenului, nu sunt pe gustul meu.


Aşadar, momentan iubesc să folosesc apa micelara pentru a-mi demachia tenul. În prezent folosesc apa micelara 3 în 1 Nivea şi după mai bine de o lună de folosire zilnică este timpul să îi dedic acesteia un review pe blog, mai ales că a apărut în favoritele lunii octombrie.


Această apă micelară are o cantitate de generoasă de 200 ml şi după calculele mele, îmi ajunge timp de două luni de folosire zilnică. Sticluţa este dotată cu un dozator eficient, care mă ajută să folosesc doar atât produs cât am nevoie.
 

Această apă micelară 3 în 1 Nivea este ideală pentru orice tip de piele, fiind potrivită pentru a îndepărta machiajul într-un mod gentil.


Ingrediente:


Seară de seară, folosind dischete demachiante moi, pun puţin produs şi ţin câteva secunde discul aplicat pe zona ochilor. După câteva momente încep să şterg uşor machiajul, până ce dispare chiar şi ultima fărâmă de rimel. Nu am avut niciodată problema de a nu demachia rimelul rezistent la apă sau creioanele waterproof cu această apă micelară Nivea.

Cu o altă dischetă demachiantă curată şterg şi machiajul feţei, iar rând pe rând dispar fondul de ten, pudra, blush-ul sau creionul de sprâncene. Nu simt niciun fel de disconfort, cum ar fi usturimi, mâncărimi sau senzaţie de piele lipicioară. Această apă micelară 3 în 1 Nivea este, într-adevăr, potrivită pentru orice tip de ten, pentru că nu usucă şi nici nu îngraşă pielea. Pur şi simplu demachiază eficient, fără a modifica starea pielii.

Deoarece senzaţia rămasă nu este una neplăcută, puteţi după demachiere să aplicaţi tonicul şi crema hidratantă. Eu una nu pot să sar peste spălarea cu apă şi spumă de curăţare. Momentan folosesc tot o spumă de curăţare Nivea, iar aceste două produse fac o echipă bună împreună.

După spălare, îmi simt pielea curată, fină şi neagresată. Folosind o dischetă îmbibată în loţiune tonică pentru a închide porii, nu mi se întâmplă niciodată să găsesc pe aceasta impurităţi. Tenul este deja curat şi orice urmă de machiaj este îndepărtată.

Dacă vă place să vă demachiaţi cu o loţiune micelară, vă recomand cu mare drag această apă micelară 3 în 1 Nivea. Sunt convinsă că o să vă placă! J

Voi aţi încercat-o? Ce folosiţi pentru demachiere?


Pagini