Mici achiziţii şi produse primite: NIVEA şi TIS farmaceutic


   După nebunia cu concursurile Nivea am avut şansa să câştig concursul organizat de o bloggeriţă dragă mie, pe care sigur o ştiţi sub numele de "Beauty Addict". Am avut şansa să îmi pot alege 3 produse Nivea, aşa că după multe nehotărâri am optat pentru produsele de mai jos.

   Am ales loţiunea micelară 3 în 1 pentru că m-a făcut foarte curioasă. Am tot văzut-o peste tot prin blogosferă şi, cum tocmai rămăsesem fără demachiant, am ales-o. BB Cream-ul a fost iarăşi o tentaţie, aşa că sper să nu mă dezamăgească. N-am văzut doar păreri bune, dar eu sper să fie în regulă. De asemenea, spuma pentru curăţare m-a încântat cu textura ei diferită, dar şi cu stilul blând de curăţare a tenului pe care le promite.



   Am trecut puţin şi prin plafar, de unde mi-am achiziţionat două produse TIS Farmaceutic. Demachiantul cu miere de albine şi extract de propolis mă tentează de mult, căci mie îmi place să îmi demachiez tenul cu un demachiant tip cremă, iar ochii cu un bifazic sau cu o micelară. Şi, pentru că niciodată nu strică un balsam de buze în plus, mai ales că vine sezonul rece, l-am ales pe acesta cu Aloe Vera.


   Înainte de a primi produsele Nivea câştigate eram în Auchan în căutarea gelului de duş perfect. Gelul de duş Nivea Harmony Time de mai jos m-a cucerit în totalitate, miroase incredibil de bine, este cremos şi hidratant şi prevăd că vom desfăşura o relaţie de dragoste şi în viitor.


   Aşadar, acestea sunt produsele achiziţionate şi primite în aceste zile. Aveţi vreunul dintre produse, ce părere aveţi despre ele?

   Vă îmbrăţişez cu drag, ca de fiecare dată! J

Pagini