Urmează soarele şi pune-ţi o dorinţă


   Acum ceva timp eram nevoită să fac la fiecare final de săptămână câte un drum de cel puţin o oră cu autobuzul sau cu maşina. Fie că era seară sau dimineaţă, călătoria nu mă bucura prea tare. Încercam mereu să îmi găsesc ceva de făcut, aşa că nu renunţam niciodată la muzică sau la diverse reviste de răsfoit. Ideea de a pierde o oră fără a face nimic cu folos nu îmi plăcea deloc, dar îmi plăcea să mă uit mereu pe fereastră.

  Drumul este în general prin câmp şi rareori vedeam căsuţe locuite. Sate mici sunt presărate rar, iar majoritatea locuitorilor sunt bătrâni simpli, muncitori. În timpul verii şi toamnei aproape la fiecare poartă apar coşuri cu fructe şi legume din grădini, muncite de mâini bătătorite şi tremurânde. Călătorii opresc des să cumpere struguri, roşii sau pepeni bio, iar ce mi se pare cel mai interesant este faptul că oamenii lasă coşurile la poartă şi continuă să muncească grădina, aşa că dacă cineva vrea să cumpere trebuie să îi strige. Oamenii par atât de buni, încât nici măcar nu au un preţ afişat, totul se negociază pe loc. Cu toate acestea, altul a fost motivul pentru care am acest drum mi-a rămas în minte.

Arhiva personală

   Ţin minte şi azi detalii din acea călătorie, deşi a trecut vreme bună de atunci. Ploua când m-am urcat în autobuz şi, fără umbrelă fiind, m-am aşezat pe scaun udă. Gândul că urma o oră în care va trebui să îndur frigul mă omora şi eram sigură că voi răci. Nu am vrut să răsfoiesc nicio revistă şi nici să ascult muzică, voiam doar să ajung mai repede la destinaţie. Era o zi de vară, dar o zi mohorâtă, ce parcă îţi transmitea un sentiment de tristeţe. Tot ce făceam era să mă uit pe fereastră. Prin satele prin care treceam oamenii luaseră de la poartă coşurile cu bunătăţi şi le ascunseseră în curte, la adăpost.
   După jumătate de oră de mers, ploaia s-a mai potolit, ca în câteva minute să se oprească de tot. Plouase mult în toate locurile, pământul era umed şi se străduia să absoarbă cât mai multă apă. O rază timidă de soare apăruse, dar parcă îi era şi ei mult prea frig să se străduiască mai mult. Era gata-gata să se lase păgubaşă. Uitându-mă pe fereastră, dintr-o dată am remarcat ceva ce mi-a schimbat cu totul viziunea despre lume: un câmp de floarea-soarelui.

Sursa http://www.wallpapersmania.ro/

   Nu era un câmp deosebit, ci unul normal, aşa cum cred că am văzut cu toţii măcar o dată în viaţă. Şi totuşi, pe mine m-a inspirat enorm. 

   De ce floarea-soarelui? 

   Mi s-a părut incredibil modul în care un câmp de floarea-soarelui arăta după ploaie. Felul în care galbenul şi albastrul cerului se aflau în contrast mă fascina, în timp ce fiecare plantă încerca, timid, să se orienteze către acea rază de soare. Pe mine m-a făcut să fac o analogie între acel câmp şi noi, oamenii. La fel ca aceste flori, ar trebui să încercăm mereu să aspirăm spre mai bine, mai mult. Trebuie să fim mai pozitivi şi chiar în ciuda necazurilor, să încercăm să privim spre viitor şi să găsim o rezolvare.Trebuie să stăm drepţi atunci când avem probleme, exact cum toate aceste flori o fac în ploaie. Şi cel mai important, trebuie să fim uniţi. Dacă în acea ploaie sau într-o altă furtună exista o singură plantă pe câmp, ea ar fi fost imediat doborâtă la pământ. Deoarece acolo era sute, mii de fire de floarea-soarelui, vântul puternic nu a putut afecta nicio plantă, căci toate se sprijineau una de cealaltă. Când vom învăţa oare mai multe de la natură?

    Lasă-ţi amprenta în lume! 

   Exact cum o ştampilă lasă un mesaj bine stabilit pe hârtie, la fel şi oamenii trebuie să lase ceva folositor lumii. În acele câteva secunde nu a mai contat că tremuram, mă simţeam motivată să fac ceva mai mult. Atunci am început să scriu, iar de la un jurnal al meu am început să îmi altern ideile în online. Nu am renunţat, căci asta e ceea ce vreau şi nu trebuie să renunţi niciodată la visurile tale.
   Într-o bună zi, poate voi fi cunoscută. Poate voi lucra într-un birou frumos şi munca mea va conta pentru multe persoane. Poate chiar voi avea o ştampilă a mea, pe care să o folosesc într-un mod foarte profesionist.

   Când eram mică, eram de părere că oamenii care au ştampile sunt oameni importanţi.

  O ştampilă impune seriozitate, în special dacă este de la o firmă cu renume, precum Colop, pentru că experienţa de 15 ani şi dedicarea au făcut acest brand să fie pe buzele tuturor atunci când vorbim despre ştampile

   Îmi amintesc şi acum o boacănă făcută când eram mică. Aveam aproximativ 10 anişori şi eram domnişoară de onoare la nunta surorii mamei. Ea lucra într-un birou micuţ. Înainte de nuntă, cu cţteva săptămâni, când toată lumea trebuia să primească invitaţiile, am găsit ştampila ei şi am început să o folosesc pe toate plicurile. Când am fost prinsă, mătuşa a înlemnit, dar totul s-a rezolvat cu cumpărarea unor noi plicuri. Mie mi se părea că am făcut ceva bine, pentru că ea era importantă şi lumea trebuia să ştie că are o ştampilă pe care atunci când o apeşi scrie numele ei.

   Mai târziu am aflat că oricine îşi poate face o ştampilă. Serviciile Colop satisfac orice nevoie, în special acum, când s-a lansat Printer G7, o ştampilă dreptunghiulară care aparţine unei noi generaţii. 

   Ştiţi de ce Printer G7 este o alegere perfectă pentru oricine?

   E greu să mulţumeşti pe toată lumea, însă Printer-ul G7 poate fi personalizat după bunul plac al fiecăruia. Fereastra XXL prezintă posibilităţi nelimitate de personalizare, astfel că în final, după stabilirea caracteristicilor dorite, vă puteţi folosi în orice moment de o ştampilă de calitate, cu un design prietenos.

   Site-ul Colop România ne oferă posibilitatea de a ne construi online ştampila dorită, aşa că nu am ratat nici eu ocazia de a mă juca puţin. Este foarte uşor să îţi personalizezi ştampila, astfe încât poţi adapta design-ul dorinţelor tale. De exemplu, dacă doreşti să aibă afişată o fotografie cu copilul tău, cu animalul de companie, cu un moment de la nuntă sau dintr-o vacanţă de vis, vei profita din plin de serviciile Colop. Vei avea astfel o ştampilă unică, care să te bucure de fiecare dată atunci când o foloseşti.
   Eu mi-aş personaliza ştampila Colop cu o imagine cu floarea-soarelui. Mi-ar plăcea mereu să fiu motivată, aşa că dacă aş vedea-o prezentă pe biroul meu cu siguranţă că mi-ar lumina ziua. Nu-i aşa că arată grozav?


   Mă încântă foarte mult faptul că îmi pot face propria ştampilă, că pot tranforma un obiect care în trecut era serios şi cu un design clasic într-o unealtă modernă, plăcută şi accesibilă.

   Acum provocarea mea ţi se adresează: tu ce moment important ai vrea să fie reprezentat pe ştampila ta?

   Articol scris pentru SuperBlog 2014

Pagini