Un ceas special pentru bărbatul din viaţa mea


   Pe 18 octombrie îi e ziua omului meu. Câţi ani face nu vă spun, căci nu vreau să-l fac să se simtă "moşulică" în public, având în vedere că e mai măricel decât mine. Mâine-poimâine parcă-l aud plângându-se de spate sau că-l dor genunchii, dar pe moment prefer să mă bucur de el cât încă e tinerel.

   Nu vă speriaţi dacă public acest articol spunând ce îi voi lua de ziua lui, pentru că noi aşa ne facem cadourile. Niciodată nu le oferim fix în ziua în care este aniversarea, ci cu mult timp înainte, căci dacă le cumpărăm suntem prea nerăbdători să le oferim. Rareori facem cadouri-surpriză, ci ne întrebăm, ca să nu luăm cumva ceva greşit.

   De ceva timp, l-am remarcat căutând pe internet câteva site-uri serioase cu ceasuri de calitate, dar totuşi la preţuri accesibile. Într-o seară, cu tableta în braţe, l-am surprins căutând mai multe modele de ceasuri pe internet şi mi-am făcut o idee despre ce şi-ar dori. De 3 ani de zile de când suntem împreună m-am obişnuit cu gusturile lui, aşa că pot să-i aleg oricând ceva care să ştiu că îi va plăcea. Aşadar, m-am hotărât să caut singură ceasuri şi să aleg unul pentru el.
  La simpla căutare a cuvântului "ceas" pe Google, am remarcat site-ul cautceas.ro printre primele căutări. Numele mi s-a părut foarte inspirat, aşa că am dat click. Am fost plăcut impresionată de aspectul site-ului şi de oferta care ne aştepta încă de la primul click, aşa că am decis să îi dau o şansă.

   Am petrecut puţin timp să văd ceasurile de pe prima pagină, apoi am fost întâmpinată cu o altă reclamă care m-a suprins plăcut. Ador site-urile care oferă transport gratuit, căci în banii plătiţi pe transport pot achiziţiona un alt produs sau, în acest caz, un ceas mai scump.



    Ştiind că el mai avusese în trecut un ceas Casio de care fusese foarte mulţumit, am ales să arunc un ochi către acestă categorie. Bineînţeles, şi ceasurile Detomaso şi Rothenschild mă tentau, dar totuşi voiam Casio. Ştiam că l-aş fi impresionat cu un ceas Casio, aşa că am petrecut aproape 2 ore pentru a naviga pe site-ul cautceas.ro.

   Varietatea produselor, dar şi simplitatea site-ului care determină uşurinţa navigării m-ar fi făcut să petrec mult mai mult timp cercetând ofertele. Am salvat câteva anunţuri, le-am analizat pe fiecare în parte şi până la urmă am rămas la un singur produs: ceasul CASIO MRW-200HC-2BVEF.



   Încă de la prima vedere mi-am dat seama că va fi pe placul lui. Forma îl avantajează de minune, iar culorile (cu repere fosforescente) arată absolut superb. Nu este un ceas dificil de purtat, eu una îl văd asortat şi la o ţinută mai lejeră, casual, dar şi la una mai business. Preţul de 159 de lei mi se pare tare cinstit, în special că transportul este gratuit.

   Nu i-l arăt înainte de cumpărare, căci ştiu că mă citeşte. Sunt sigură că va fi pe placul lui şi abia aştept să i-l pot oferi. 

   Voi credeţi că am făcut alegerea corectă? Vă place în mod special un alt ceas de pe site-ul cautceas.ro?

Pagini