Ce supliment sa aleg pentru o siluetă de invidiat?


   Nu că vreau să mă laud, însă de când mă ştiu a fost slabă. Până pe la 16 ani nu săream de 40 de kilograme, eram extrem de slabă şi nu mă putea îngrăşa deloc. Abia după 18-19 ani am mai luat în greutate, dar nici acum nu depăşesc 46 de kilograme. Mâncam orice, oricând şi zău dacă se vedea. Acum însă am mai multă grijă, chiar dacă ştiu că nu se "pune". Îmi place să fac sport când am ocazia şi ador să merg pe bicicletă. Mă relaxează teribil şi recomand oricui ca măcar o dată pe lună să petreacă 2-3 ore pedalând.


   Cu toate că mereu am avut o greutate mică, uneori chiar sub medie, am învăţat în timp să îmi iubesc corpul. Da, am avut periaode când eram disperată să mă îngraş, asta până într-un moment în care am învăţat să îmi apreciez corpul aşa cum este şi să îl îngrijesc mai mult.

   Şi totuşi, a fi slab e mai bine decât a avea un stil de viaţă dezordonat care îşi pune amprenta asupra corpului nostru. Dacă încercăm să ne respectăm corpul şi dacă vrem să arătăm mereu bine, e imposibil ca într-un final să nu se simţim încrezătoare.

   Cred că momentul în care m-am bucurat mult de sănătatea şi de corpul meu a fost în vacanţa de la mare de anul trecut. Nu am avut niciun complex şi m-am putut bucura de câteva zile minunate de relaxare. În timp ce auzeam alte fete că nu pot să poarte costumul de baie X pentru că au celulită sau că preferă să stea în rochie la plajă mă simţeam tare bine.


   Există suplimente are să te ajute să te menţii în formă?

   Cu siguranţă da! Atenţie, am spus care să ajute, nu care să facă minuni. De exemplu, puteţi apela la Ayurslim, un supliment Himalaya pentru siluetă. Produsul reduce pofta de mâncare şi apetitul pentru dulce (şi stiu că multe dintre voi aveţi nevoie de asta), dar în acelaşi timp contribuie la reducerea depozitelor de grăsime. Trebuie să munciţi mult pe lângă, să faceţi sport şi să mâncaţi sănătos, căci acest supliment este doar un produs care ajută şi nu este o soluţie salvatoare de urgenţă.


   Pentru a ne bucura de toate momentele frumoase din viaţa noastră trebui să fim întâi sănătoşi, căci nimic nu este mai important decât sănătatea. Poţi avea cele mai de preţ lucruri din lume, căci dacă suferi de vreo afecţiune totul este în zadar.

   P.S. Dacă articolul meu va fi câştigător şi voi comentaţi la acest articol, aveţi şansa să câştigaţi un voucher de 50 de euro valabil la cumpărăturile de pe site-ul hboutique.ro

Pagini