QuickMobile, primii la linia de start în vânzarea de iPhone 6



   Cred că ştiţi cu toţii câtă zarvă s-a făcut şi, inevitabil, se va mai face cu privire la lansarea noului telefon marca iPhone. 

 Câştigă şi tu noul iPhone 6!

   Oricât de râvnit ar fi iPhone 6, eu una nici nu îndrăznesc să mă gândesc la el. Preţul mi se pare colosal pentru bugetul meu şi momentan sunt mândra posesoare a unui Motorola Moto G, achiziţionat din bănuţii proprii! Nu aş spune nu şansei de a avea un telefon atât de celebru precum iPhone 6 şi tocmai de aceea m-am înscris şi eu la concursul organizat de Chinezu (click AICI pentru a vă înscrie şi voi!). Sper ca random să ţină cu mine, deşi înscrierile sunt muuuulte. Mă gândesc că dacă Andrei a avut anul trecut şansa să câştige o tabletă din peste 1000 de participanţi, poate voi avea şi eu şansa mea acum.
   
Sursa: http://cristianchinabirta.ro/


   Şi totuşi, care este primul magazin din ţară care va comercializa noul telefon?

   După cum aţi văzut în titlu, este vorba despre site-ul QuickMobile.ro. Iphone 6 va ajunge foarte repede la noi în ţară prin intermediul lor, astfel că Romania va avea un reprezentant pe cinste la lansările din toată lumea ale noului telefon. Aşadar, ţara noastră va figura printre alte ţări care pun preţ pe tehnologie şi acest lucru ne ajută pe noi toţi. Acest lucru contribuie enorm la imaginea ţării noastre, aşa că ne putem bucura de avantajele vânzării noului telefon prin intermediul site-ului QuickMobile.

   Pe de altă parte, faptul că primii care vor vinde telefonul sunt cei de la QuickMobile este de un real ajutor pentru persoanele care îşi doresc cu orice preţ noul iPhone. Totul va decurge mult mai rapid, fără decalaj faţă de alte ţări.

   Aşadar, nu uitaţi să vă înscrieţi la concurs! Ce părere aveţi despre faptul că site-ul QuickMobile este primul din România care aduce noul iPhone 6?





Pagini