24 septembrie 2014

Produsele de machiaj folosite azi


   Am zile libere când pur şi simplu ador să mă aranjez dimineaţa. Machiajul îmi schimbă total starea de spirit şi îmi luminează întreaga zi.

   Azi a fost o zi de acest fel, aşa că mai jos vă prezint exact ce produse am folosit în această dimineaţă.

   Pentru ten: 

   - fond de ten compact Jemma Kid (review aici)
   - pudră Oriflame, The One, Illuskin
   - corector The One
   - pudră bronzantă ELF, folosită pe post de blush (o puteţi vedea aici)
   - pensulă pentru faţă şi cea pentru blush de la ELF


   Pentru machiajul ochilor:

   - paletă farduri sidefate Catherine Arley, de la Lady's
   - kit pentru sprâncene de la Depozitul de Farduri (l-am încadrat tot aici)
   - fard cremă The One nuanţa Beige Pearl
   - mascara The One
   - primer ELF (review aici)
   - pensula de blending, cea in unghi si cea pentru aplicarea fardului de la ELF (le vedeţi în haul-urile ELF de pe blog)


   Pentru buze am ales ceva simplu: Baby Lips în nuanţa peach kiss. E ca un balsam de buze normal, nu colorează şi sincer nu m-a dat pe spate prea tare.


   În mod normal nu folosesc atât de multe produse, dar azi am avut o zi în care m-am trezit cu poftă de machiaj. Voi aveţi asemenea zile?