Review: Bronzer Astor DeLuxe în nuanţa 001 Spring Kiss Glow



   De ceva vreme mă obsedează ideea de a găsi bronzer-ul perfect, acela care să nu fie prea închis şi care poate fi purtat în orice moment al zilei. Pe site-ul produsecosmetice.ro, unde de altfel putem găsi produse pentru machiaj, dar şi pentru îngrijire, am descoperit acest bronzer Astor care m-a tentat teribil.

   Ambalajul este foarte "profi", fiind dur şi pare să se defecteze foarte greu. Îmi place mult faptul că spatele este format din oglindă, deci acest bronzer Astor DeLuxe poate fi perfect şi pentru călătorii.



   Am vrut neapărat să am acest bronzer datorită aspectului "segmentat", căci sunt prezente 3 nuanţe care se îmbină perfect şi arată superb pe pomeţi.


   Nuanţele componente sunt pigmentate şi foarte puţin prăfoase, însă bronzerul rezistă impecabil întreaga zi.



   Deşi el este dotat cu o pensulică, aceasta mi se pare puţin prea mică şi aspră pentru a o putea folosi. Eu îl aplic cu pensula pentru blush de la Elf, de care sunt mulţumită, deşi mai lasă câte un fir uneori.


   Valabilitatea de 30 de luni este excelentă, pentru că oricum un blush sau un bronzer se termină foarte greu. Eu am fost încântată de efectul pe care îl lasă pe ten, oferind look-ului o aspect foarte îngrijit, deloc încărcat.


   Încă de când am primit coletul de la produsecosmetice.ro am folosit aproape în fiecare zi acest bronzer, eu îl folosesc pe post de blush şi ador felul în care arată. Indiferent de fondul de ten folosit, ba chiar am zile când folosesc doar cremă hidratantă şi o pudră comapctă, bronzer-ul Astor DeLuxe rezistă fără probleme întreaga zi. Mă bucur că am ales nuanţa 001 Spring Kiss Glow, căci se potriveşte perfect unui ten deschis la culoare ca al meu.

   Produsul se găseşte AICI, la preţul de 29 de lei.

   Care este bronzer-ul vostru preferat? Ce alte produse de tip bronzer/blush îmi recomandaţi? Vă îmbrăţişez cu drag, ca de fiecare dată. J

Pagini