Află ce mi-am comandat de la YVES ROCHER în luna septembrie



   Yver Rocher nu a avut în ultima vreme oferte foarte tentante, dar în această lună septembrie nu am mai rezistat. Mă tenta mult ceasul acela special, dar vă prezint mai jos concret ce mi-am cumpărat.

   Am adăugat 3 geluri de duş, căci oferta mi s-a părut bună. De asemenea, gelul antibacterian îmi lipsea din geantă, aşa că l-am pus în coş. Sunt tare curioasă de efectele şamponului, dar şi de nuanţa reală a ojei. Gelul cu mentă este pentru prietenul meu şi cred că îi va fi pe plac.



   Am pus în coş şi două săpunuri lichide cu floare de lotus, unul pentru mine şi unul pentru bunica lui Andrei.  Mi-am luat un deodorant cu rodie, pentru că îl am pe cel cu lotus şi îmi place mult, nu conţine alcool sau aluminiu. Deodorantul pentru bărbaţi sper că va fi pe placul lui Andrei, iar creionul pentru ochi l-am ales datorită nuanţei pe care mi-o doream de ceva vreme.
   

   Pentru această comandă am primit surprize frumoase, pe care abia aştept să le văd. În primul rând, deoarece sunt abonată la newsletter şi am dat click pe mailul primit mi-a fost oferită o surpriză secretă în valoare de 60 de lei. Trusa Vanity, portfardul şi eşantionul le-am primit pentru o comandă de 99 de lei. Ceasul cu proiecţie se datorează comenzii de peste 39 de lei, iar sacoşa este gratuită, împreună cu setul de 3 geluri de duş. De asemenea, fiecare comandă a acestei luni primeşte o agendă drăguţă cu pix asortat.


   Există o categorie pentru produse la preţul de 25 de lei, care îţi oferă şansa să reuci cu 35 de lei o comandă de peste 135 de lei. Aşdar, am ales deodorantul pentru bărbaţi şi am profitat de ofertă, cu codul happy35.


   Transportul este gratuit pentru o comandă de 89 de lei. Aşadar, comanda mea a costat 103,60 RON şi în această sumă mi-am luat multe produse utile. 

   Abia aştept să ajungă comanda şi să vă arăt produsele! Dacă vreţi să comandaţi, daţi click pe ofertele de mai jos, eu chiar consider că am făcut economie comandând:

Yves Rocher Yves Rocher

Pagini