Kiturile gratuite Vichy, admirabile, sublime, dar lipsesc cu desăvârşire



   Azi am avut câteva peripeţii demne de operele lui Caragiale. Cred că toate ştiţi că Vichy a lansat de curând o campanie de testare gratuită a kiturilor cu creme antirid. Iniţiativa este minunată şi o încurajez cu tot dragul, însă eu nu am reuşit cu niciun chip să obţin acest kit în oraşul Craiova.

   Văzând că majoritatea bloggeriţelor din diverse oraşe au reuşit să primească acest kit, azi am plecat hotărâtă spre farmacia cea mai apropiată care figureză pe site că deţine aceste kituri Vichy spre testare. Am ajuns însă să vizitez 3 farmacii Sensiblu şi până la urmă tot fără kit m-am întors.

   Experienţa 1: 

   Intru în farmacia de pe Calea Bucureşti şi întreb de kitul Vichy. Farmacista se uită ciudat la mine şi-mi spune că încă nu au primit nimic, dar poate de luni, dacă revin, aş avea o şansă. Îi explic că pe site-ul Vichy farmacia figurează ca fiind partener Vichy şi din acest motiv am venit. Se oferă să sune la o altă farmacie a aceluiaşi lanţ şi să întrebe. Sună şi după ce vorbeşte, îmi dau seama că nu se găseşte nici acolo. Îmi explică apoi că nu ştie sigur farmacista, dar totuşi să merg să întreb.


   Experienţa 2:

   Ajung la farmacia Sensiblu Craiova numărul 8 şi intru. O altă clientă întreba deja de acelaşi kit, iar farmacista îi răspundea că nu au primit niciodată aceste cutii gratuite şi că, oricum, ea ştie că se oferă doar dacă achiziţionezi un alt produs Vichy. Ne spune să mergem la o altă farmacie Sensiblu, pe Calea Unirii. Ies din farmacie, la fel şi cealaltă clientă. Îmi spune apoi că de pe Calea Unirii vine şi ea, aşa că nu trebuie să mă mai obosesc să merg. Îmi spune că o colegă de serviciu reuşise ieri să primească kitul din farmacia nr. 8, iar azi, ca prin minune, ni se comunică faptul că niciodată nu au fost livrate acolo.

   Experienţa 3:

   Decid totuşi să merg şi pe Calea Unirii, intru şi întreb din nou. O altă doamnă farmacistă îmi spune că nu există aceste produse aici şi că nu au avut niciodată. Îi explic că am fost trimisă aici de la farmacia numărul 8, iar răspunsul  m-a amuzat şi enervat în acelaşi timp: "Mai aducem". Cum poţi să "mai aduci" dacă nu ai avut niciodată?

   Sper ca fetele care au reuşit să primească acest kit să se bucure de el, eu cred că renunţ la ideea de a-l avea. Repet, iniţiativa Vichy este remarcabilă, jos pălăria, doar că "buba" e la farmacii.




Pagini