Fără titlu (2)



   Începe să-mi placă seria aceasta "Fără titlu". Aici simt că pot să scriu orice, fără nicio restricţie sau presiune. Deşi este un blog care tinde spre personal, nu mereu simt că pot să scriu orice despre oricine, aşa că această categorie mă face să mă simt în largul meu, să mă eliberez.

   Momentan mă aflu într-o perioadă mai aglomerată, căci fac câteva modificări prin casă: am cumpărat un covor nou, o nouă maşină de spălat, lucrăm la instalaţia electrică şi la alte lucruri, pentru a face din căsuţă un loc şi mai cald, mai primitor. Abia aştept să se termine totul, simt că acum suntem în "şantier". Am făcut şi câteva cheltuieli importante, dar slavă cerului că totul merge conform planului şi nu au apărut alte lucruri de cumpărat suplimentar. 

   Facem şi ultimele pregătiri pentru ceva... nou, însă nu vă spun nimic până nu se va împlini. Nu vreau să mă avânt în anunţuri, toate vor veni la timpul lor şi atunci voi împărtăşi cu voi asta. 
   Pe de altă parte, trec printr-o perioadă foarte frumoasă în ceea ce priveşte blogul, căci mă bucur de câteva colaborări interesante cu site-uri de cosmetice sau haine din ţară sau afară. Mă sperie însă faptul că peste puţin timp începe facultatea, îmi e puţin teamă de faptul că este primul an, nu cunosc pe nimeni, n-am idee în prima zi când sau unde să merg, dar sunt sigură că totul va fi bine.

   Abia aştept să treacă această perioadă şi, după calculele mele, până sâmbătă-duminică totul va fi aranjat. Sunt foarte încântată şi sper să iau cele mai bune decizii pentru viitor, căci am de gând să fac câteva care pot părea impulsive, dar vă voi spune despre ce este vorba la momentul oportul. Cert este că viaţa mea se poate schimba pe o perioadă foarte lungă de timp, dar sunt pregătită să fac acest pas.

   Fără să vă fac prea curioşi, vă îmbrăţişez acum cu drag şi abia aştept să vă povestesc noutăţile!


   P.S. Nu uitaţi să mă urmariţi pe instagram: loredana_vlaescu

   

Pagini