Mi-am început toamna cu o ojă aurie Max Factor!


   Deşi nu vrem să credem, toamna îşi intră în drepturi mai mult cu fiecare zi care trece. Soarele nu mai e nici pe departe la fel de strălucitor ca acum 2-3 săptămâni, iar copacii parcă sunt gata să îşi tragă ultima suflare şi să se lase dezgoliţi. Natura, ca un tablou nud al copacilor, ne bucură cu peisaje de vis şi ne demonstrează încă o dată că este totul pentru noi.

   Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu simt să fac o schimbare cu fiecare anotimp. Acum însă nu am adoptat nimic drastic, doar am intrat în posesia unor anumite produse care îmi fac toamna mai frumoasă. Pentru că lucrurile simple ne condimentează viaţa, am ales să vă vorbesc azi despre o ojă superbă de pe site-ul produsecosmetice.ro. E a mea de ceva vreme, după cum aţi văzut în acest HAUL şi de atunci mă tot bucur de ea.

   Oja Max Factor Diamond Hard Perle - Mustard Seed mi-a atras iniţial atenţia pe site datorită preţului mic, de 8 lei

   În realitate, auriul este mai deschis decât pe site, lucru care mă bucură tare mult. Cantitatea de 10ml este foarte mare, aşa că voi avea această ojă vreme îndelungată


   Pensula este potrivită şi aplică oja cu precizie. În general nu am probleme cu niciun tip de pensulă, aşa că m-am descurcat bine şi cu aceasta.



   Îmi place la nebunie aspectul mâinilor mele când port această ojă, pentru că oferă aceea idee de "curat", "îngrijit".


   Ador ojele sidefate, aşa că aceasta nu este o excepţie. Nuanţa este superbă, se aplică uşor şi oferă un efect minunat mâinilor.


 Rezistenţa este, de asemenea, foarte bună. Mie îmi rezistă aproximativ 2-3 zile fără probleme, după care începe să se "tocească" la vârfuri. Îmi place că nu sare ca o ojă normală, aşa că mai poate fi purtată ceva vreme chiar şi dupa aceea.


   
   O puteţi achiziţiona de AICI, la preţul de numai 8 lei. Vouă vă place?

Pagini