Balsam de buze Yves Rocher + cele mai bune promoţii ale lunii



   Deşi îmi plac mult produsele Yves Rocher, nu mi-am mai găsit parcă deloc timp pentru a vă face un review. În trecut vă prezentam ofertele lunii, dar, cum parcă nu au fost incredibil de tentante, am ales să iau o pauză. Luna aceasta am văzut o ofertă frumuşică şi presimt că o voi "comite" şi eu. 

   Pentru început, vreau să vă vorbesc puţin despre acest balsam de buze pe care vi l-am prezentat în HAUL-ul de aici. L-am folosit destul de des şi cred că merită să îi fie dedicată o postare.

   Aspectul acestui balsam de buze Yves Rocher este unul de tip "luciu de buze", fiind un balsam lichid, cremos, nu solid, aşa cum probabil vă aşteptaţi.


    Câteva detalii despre produs:



   Cum am spus deja, consistenţa este una cremoasă şi balsamul se simte foarte fin în contact cu buzele. Produsul iese prin apăsarea tubului, lucru care poate fi uneori deranjant. Nu o dată am scos prea mult, iar acest aspect duce la consumarea rapidă a balsamului.


   Care este  părerea mea despre produs?

   În total, am fost foarte mulţumită de efectul acestuia. Hidratează buzele aşa cum promite şi este ideal pentru a fi aplicat pe timpul zilei. Rezistenţa este mică, adică în 1-2 ore dispare de pe buze. Acest lucru este însă perfect normal, având în vedere faptul că nu este un ruj. Totuşi, buzele rămân moi şi cu câteva particule de sidef rătăcite.
   Îmi place enorm aspectul pe care îl lasă buzelor, fiind aproape la fel ca un gloss strălucitor.Arată perfect folosit chiar şi într-un machiaj mai strident, unde doriţi ca buzele să aibă un aspect nude.


   Preţul este de 9,90 lei pe site-ul Yves Rocher. Eu am nuanţa piersică, însă puteţi alege şi alte culori. Recomand cu drag acest produs care este aproape terminat, căci mă gândesc şi eu serios să îl recumpăr. Ofertele Yves Rocher din această lună sunt super-tentante, mai ales că pentru orice comandă primiţi gratuit o agendă drăguţă! 

   Pentru a vedea toate ofertele, accesaţi fotografiile de mai jos:


   Aşadar, la alegere, primiţi:

   - ceas cu proiecţie luminoasă pentru orice comandă de 39 de lei

Yves Rocher

   - cremă cu efect de lifting sau cremă restructurantă de zi petru o comandă de 39 de lei
Yves Rocher
   - trusă Vanity şi portfard + 3 eşantioane gratuit la o comandă de 99 de lei
Yves Rocher

      Vă aşteaptă pe site alte oferte şi reduceri de preţuri. Dacă sunteţi client nou, la introducerea codului NEWSLETTER primiţi gratuit o surpriză!  

   La prima mea comandă, datorită acestui cod am primit o cremă de ochi antirid în valoare de aproximativ 40 de lei. 

   Ce spuneţi de oferta acestei luni? Dar despre balsam?

   Vă îmbrăţişez cu drag! 

Pagini