12 anişori, tort cu Violetta şi ochişori fericiţi


   Nu ştiu câtă lume ştie, însă eu am o surioară mai mică pe nume Miruna. Cât de mică? Păi fix azi, 9 septembrie, a împlinit 12 anişori. Ştiu că acest lucru poate nu e de interes general, însă surioara mea îmi citeşte fiecare postare de pe blog şi tare se va bucura atunci când va citi un articol dedicat ei. Şi mie îmi place să fac fericită o cititoare fidelă.

   Pe Miruna o ştiţi poate şi din acest articol, foarte citit şi apreciat. Vreo 2 zile a intrat din oră în oră să citească toate comentariile, atât de drag i-a fost că am scris o postare despre ea. 

   Azi a fost ziua ei de naştere şi a împlinit frumoasa vârstă de 12 ani, o vârstă pe care eu sincer nici nu mi-o mai amintesc bine.Vreţi să ştiţi cum arată ochii unui copil căruia i se cântă "La mulţi ani!"? Cam aşa:



    Tortul a fost o surpriză pentru ea, una dintre fetiţele generaţiei "Disney Channel" şi "Violetta". Aşa că tortul nu a fost unul oarecare, ci unul special, care să o bucure mult. Aceste torturi cu Violetta sunt foarte apreciate de fetiţe şi sunt o surpriză frumoasă.

    Fotografia comestibilă (din cereale, dacă nu mă înşel) a fost deliciul fetiţelor invitate şi la propriu şi la figurat. Aceste torturi cu Violetta se pare că sunt la mare căutare printre rândurile copiilor.



   A fost o zi frumoasă pentru "asta mică", într-o permanentă creştere. Parcă ieri se năştea, eu aveam 7-8 anişori şi o adormeam pe picioare... Iar acum e domnişoară în toată regula, căci, Doamne, cum trece timpul! Azi doreşte torturi cu Violetta, mâine oare când va face 20 ce va urma?


   Până una-alta, vreau să îi urez "La mulţi ani!" şi aici, a nu ştiu câta oară. Îţi doresc să fii sănătoasă, mititico, fericită, să ai parte de noroc în viaţă şi să reuşeşti orice îţi vei propune. Şi, dacă nu vei reuşi din prima, să ştii că poţi veni oricând la mine pentru ajutor. 

   P.S:. Poate se întreba cineva cuma arată celebritatea copiilor, Violetta, cu o lingură în cap (*râs diabolic*).
  

     P.S.2: Credeaţi că v-am uitat? O felie de tort cu Violetta pentru toată lumea, bineînţeles!

Pagini