Readucem primăvara cu un fard Max Factor Max Effect Dip-In



   Titlul poate părea ciudat, mai ales că suntem în plin început de toamnă, dar trebuie să aveţi încredere în mine. De ce? Pentru că sunt o mare iubitoare de cosmetice ca şi voi şi mereu doresc să încerc ceva nou. Acelaşi lucru s-a întâmplat în momentul în care am văzut pe site-ul produsecosmetice.ro acest superb fard Max Factor. Mi s-a părut a fi un concept nou, inedit şi m-am gândit că merită o şansă. V-am arătat produsul în acest HAUL şi m-a bucurat mult şi interesul vostru pentru un review. Aşa că iată-l!

   Ambalajul este modern şi practic, având o cantitate de 1gr, cu valabilitatea produsului de 6 luni de la deschidere. Eu deţin nuanţa 03 Posh Pink a fardului Max Factor Effect Dip-In, care este de fapt un roz strălucitor "de efect", după cum îi spune şi numele. Un lucru interesant la acest produs este existenţa unei biluţe în capac, care face zgomot atunci când vă machiaţi.




   Aplicarea este foarte uşoară, căci nu necesită pensule. Aplicaţi uşor pe pleoapa mobilă sau chiar pe linia apei produsul datorită conceptului de aplicator cu bureţel încorporat. 


   Aşa arată produsul în timpul aplicării, peste primerul ELF:


   În ziua în care am făcut aceste fotografii am fost foarte grăbită şi nu mi-am permis să fac un machiaj prea elaborat. Am blenduit acest fard Max Factor în pliu, am adăugat un rimel şi am fost gata de plecare. Când am ajuns acasă, după aproximativ 8-9 ore, rozul intens îşi mai pierduse vitalitatea, însă se vedea sideful. Se vedea că "fusese ceva aplicat pe pleoapă". Probabil că dacă aş aplica o bază mult mai bună ar rezista mai mult, aş fi tare curioasă să-l încerc şi astfel, pentru că, din păcate, tinde să dispară de pe pleoapă şi nu are o rezistenţă extrem de mare.


   Cu siguranţă acest fard poate fi ideal pentru zilele în care vă grăbiţi şi doriţi un machiaj simplu. Rezistenţa lui nu este exemplară, însă oferă un aer primăvăratic şi jucăuş. 

   Produsul se poate achiziţiona de AICI, la preţul de 14 lei, fiind redus cu 50%!

   Voi aţi încercat fardurile Max Factor Effect Dip-In?

Pagini