Back to school Sheinside Wishlist



   Unii poate aţi terminat deja şcoala, însă pentru elevi sau studenţi calvarul se apropie. 

Sursa: focusmagazine.org


   Peste tot văd frumoasele hăinuţe Sheinside şi, cum sunt o pofticioasă din fire, am făcut un mic wishlist. Toate acestea pot fi purtate în prima zi de şcoală, asta dacă nu vă este impusă o anumită uniformă.

   Dacă purtaţi des rochiţe şi  nu vă puteţi despărţi de ele, am ales mai jos 4 modele absolut superbe pe care eu le-aş purta cu drag la şcoală. Rochiţele nu sunt exagerat de scurte şi nici foarte decoltate, aşa că pot fi purtate chiar şi în liceu.

   Pentru a putea vedea mai multe poze cu fiecare rochie în parte, dar şi preţul, vă rog să apăsaţi pe cuvintele marcate mai jos: 


                  1.                                            2.                               3.                                        4.
        Click AICI  ♥          Click aici ♥         Click AICI ♥        Click AICI 

   Aceste rochiţe m-au cucerit cu adevărat şi îmi doresc să pot intra cât mai rapid în posia rochiţei numărul 2. Dacă totuşi sunteţi adeptele unui stil care  nu include rochiile, am selecata şi câteva produse care sper să vă placă la fel de mult cât îmi plac mie:


1. Cămaşă (click AICI)
  2. Cardigan (click AICI)
3. Eşarfă (click AICI)
4. Jeans (click AICI)

   Am mai găsit lucruri interesante şi prin categoriile cu accesorii, dar vă las pe voi să le descoperiţi. 

   ♥ Vouă care produs vă place cel mai mult? Ce veţi purta în prima zi de şcoală? 
   

Pagini